کد خبر: ۱۴۷۸۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۰ تير ۱۳۹۲
مجتبي جباري بعد از آن‌همه توهين به استقلال و پيچاندن و رفتن به سپاهان، شرط بازگشت به استقلال را عذرخواهي اين باشگاه اعلام كرد.
به گزارش 598 به نقل از 90،مجتبي جباري بعد از آن‌همه توهين به استقلال و پيچاندن و رفتن به سپاهان، شرط بازگشت به استقلال را عذرخواهي اين باشگاه اعلام كرد. باشگاه استقلال نيز طي بيانيه‌اي ضمن عذرخواهي از مجتبي جباري از وي خواست هر چه سريع‌تر به اين تيم بازگردد. متن بيانيه‌ استقلال بدين شرح مي‌‌باشد: جناب آقاي گروهبان قندلي! تو نه تنها ژنرال نيستي بلكه گروهبان قندلي هم نيستي. تو و گنده‌باقالي‌هايي كه دوروبرت هستند هيچي نيستيد. حتي از خپل گربه چاق هم بدتر هستيد!
*عذرخواهي و پوزش 90MAM: ضمن عذرخواهي از خوانندگان به اطلاع مي‌‌رسانم بيانيه‌اي كه در بالا خوانديد مربوط به يك نفر ديگه بود و اشتباها به چاپ رسيده بود. متن اصلي بيانيه باشگاه استقلال بدين شرح مي‌‌باشد: جناب آقاي مجبتي جباري بازيكن با تعصب، صبور، غيور، كم‌توقع و قدرشناش باشگاه استقلال!
بدينوسيله ضمن عرض سلام و ادب خدمت جنابعالي و آرزوي عمري مستدام به استحضار مي‌‌رسانيم همانطور كه شما فرموديد ما يعني باشگاه استقلال مسخره‌اي بيش نيستيم و اين حق مسلم شماست كه هر جور دل شما خواست ما را خطاب كرده و همه‌جوره به اين باشگاه با سابقه، مردمي و ميليون‌‌ها هوادار آن در سراسر ايران و دنيا توهين كنيد چرا كه توهين كردن حق مسلم شماست و اين ما هستيم كه بايد ظرفيت خود را بالا برده و فحش‌خورمان را بهتر بكنيم. ما بعد از مدتها فكر كردن به اين نتيجه رسيديم كه واقعا مسخره هستيم و وقتي واقعا مسخره هستيم چرا بايد از يك انتقاد كوچك و محترمانه شما عزيز برنجيم. لذا ضمن عذرخواهي صميمانه از شما قول مي‌‌دهيم كه ديگر از اين به بعد از اين كارها نكنيم و شما هر جور كه دلتان خواست با ما و هواداران اين تيم برخورد كنيد، قهر كنيد، آشتي كنيد، با بازيكن هم تيمي خود درگير شويد، به‌خاطر 20-10 ميليون تومان قهر كنيد و ما چشممان كور، دندمان لق وظيفه داريم تحت هر شرايطي مبلغ قرارداد همايوني را در اسرع وقت پرداخت كنيم و چنانچه شما هم صلاح دانستيد اگر جسارتي نباشد چند بازي براي اين تيم انجام دهيد. ضمنا چنانچه صلاح مي‌‌دانيد نظم همايوني خود را در مورد مدير، معاونان باشگاه و ساير اعضاي آن ابلاغ نماييد تا در صورت نارضايتي آن عاليجناب تغييرات لازم انجام گيرد. در پايان بار ديگر ضمن عذرخواهي، ببخشيد و اگر لازم باشد چند درجه بالاتر از عذرخواهي و از اين جور چيزها خواهشمنديم ما را عفو كنيد و به تيم بازگرديد، باشد كه ديگر از اين چيزها نكنيم.
با عزت و احترام
دكتر شواليه مهندس پروفسور باز هم شواليه علي فتح‌اله‌زاده ‌خويي و ساير عوامل و دست‌اندركاران باشگاه مسخره استفلال يا استقلال سابق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۳۵
۲۲
اقای جباری تو قلب ما دیگر جایی نداری فرض رو بر این اقای فتح الله زاده مقصر باشه رشما اگه تعصب داشتی میموندی.
پاسخ
داداشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
داشته که رفته. بی تعصب ها می مانند
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
موتور اسدقلال پررر
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۱۴
۶
برو ببینم کدوم تیم هر سال 6 مصدومیتت رو تحمل می کنه کاپیتانت می کنه عزت بهت میده یا . . . .
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
دمت گرم گل گفتي ولش كنيد مرتيكه بي غيرت
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۱۰
۲۱
مجتبی جان تو در تاریخ استقلال جاودانه خواهی شد امیدوارم روزی این بی سوادا و ابرو بر ها از استقلال برن و تو به خونه ی خودت برگردی تو همیشه در قلب ما هستی
پاسخ
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۱۲
۱۵
جناب فتى و هواداران محترم تيم در پيت و سر خود معطل اششششششتقلال ،،،، هركى امروز با شما بود ادم خوبيه ولى به محض جدايى ،اون و خدماتش را به چالش ميكشيد،،،نوع مدريت شما فرسوده است. اقا فتى روزى را ميبينم كه دارند بر عليهت تيتر ميزنند.
پاسخ
سرورت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
مثه اين سردار و علي كريمي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۱۸
۲
نمیذونم چرا با اینکه تاریخ هی داره تکرار میشه ولی بازم بعضیا عبرت نمی گیرن.
جباری عمر فوتبالیت هم تموم شد.
افت کردن قانون اینجور آدماست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۹
۲
خیلی خیلی جالب بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۲
۱۲
۲
حالم از این همه درررررررررررررروغ به هم میخوره.
فوتبال ایران شده پول فقط.
امروز هرچی از دهنشون در میاد نثار هم میکنند فردا واسه هم نوشابه باز میکنن.
پاسخ
عابدين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
فقط نظرشماصحيح مي باشد.بانظرشما100%موافقم.
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
بله باشماموافقم دوست عزيز
تراختور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۲
۰
۰
تیم های تهرونی اینن دیگه.بی شرف درجه یک.کس کش ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها