کد خبر: ۱۴۷۸۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۰ تير ۱۳۹۲
کريم انصاري‌فرد گفت: آقاي محترم شما که در جلسات ما يک ثانيه هم حضور نداشتيد با کلمه پول عوام‌فريبي نکنيد.

به گزارش 598 ،کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با فارس در جواب اظهارات مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: من هميشه گفته‌ام و به آقايان محترم 100 بار ديگر مي‌گويم خدا آن روز را نياورد که من بخواهم به خاطر پول به پرسپوليس پشت کنم، من هميشه رو راست و شفاف حرف‌هايم را زده‌ام.

وي افزود: روابط عمومي محترم زحمت‌کش باشگاه پرسپوليس شما که يک ثانيه در جلسات ما حضور نداشتيد نقل‌ قول‌هاي دوستان را مطرح نکن و با آوردن کلمه پول به دنبال عوام‌فريبي نباشيد من حرف‌هايم را زده بودم و به هيچکس هم بي‌احترامي نکرده بودم چون آرزويم سربلندي و موفقيت پرسپوليس است، حتي بدون انصاري‌فرد.

وي افزود: به احترام علي دايي بزرگ، کسي که قلباً دوستش دارم، دوست ندارم در خصوص بقيه ماجراها و برخي موضوعات حرفي بزنم اما عزيزاني که اين حرف‌ها را مي‌زنيد مگر من بدون قرارداد حاضر نشدم دو بار به تمرين پرسپوليس بيايم؟ پس بهتر است از مطرح کردن برخي از مسائل خودداري کنيد و سعي نکنيد تا شأن و شئون را زير سوال ببريد، احترام پرسپوليس بر من واجب است اما به کسي اجازه نمي‌دهم من را مقابل هواداران بزرگ اين تيم و سرمربي بزرگش قرار دهند. همچنين رويانيان که يکي از مديران لايق فوتبال است به من گفت دايي سه بار استخاره کرده و خوب در نيامده و من هم به حرف ايشان احترام گذاشتم پس بهتر است با اين حرف‌ها کاري نکنيد که برخي مسائل ديگر مطرح شود.

انصاري‌فرد در پايان گفت: من خداي ناکرده به دنبال تهديد و اين حرف‌ها نيستم چون مطمئن باشيد يک روز برمي‌گردم پيراهن پرسپوليس را مي‌پوشم اما اجازه نمي‌دهم تا من را روبه‌روي اين تيم قرار دهند الان هم مي‌گويم از خداي بزرگ مي‌خواهم که بهترين نتايج را براي پرسپوليس شاهد باشم، من به عشق اين تيم ماندم اما قسمت نشد پرسپوليسي شوم ولي باز هم از هواداران مي‌خواهم که مانند کوه پشت سر پرسپوليس باشند که ان‌شاءالله اين تيم نتيجه بگيرد اما آقايان عزيز شما که در اين جلسه نبوديد در خصوص مسائل مختلف حرفي نزنيد. اينطور بهتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها