کد خبر: ۱۴۷۸۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۲۰ تير ۱۳۹۲
شماره 8 سابق استقلال روز سه شنبه اولین مصاحبه تند و تیز خود علیه فتح الله زاده را بعد از حضور در سپاهان انجام داد. جباری در واکنش به حرف‌هاي علي فتح‌الله‌زاده که گفته پول داده‌ايم شواليه خريده‌ايم اما پول نداديم که حشيش بخريم گفت: فتح‌الله‌زاده متاسفانه نمي‌تواند به درستي از واژه‌ها استفاده کند و دچار اشتباه شده که از چنين کلمه‌اي استفاده کرده. حتما منظورش اين بود که پولش را در راه‌هاي بد خرج نکرده! البته از او با اين سطح سواد انتظار ديگري نمي‌رود!
فردا، مجتبی جباری از استقلال رفت و حالا از این به بعد باید منتظر مصاحبه های آتشین این بازیکن علیه استقلالی ها به خصوص مدیرعامل آبی پوشان باشیم.  
 
شماره 8 سابق استقلال روز سه شنبه اولین مصاحبه تند و تیز خود علیه فتح الله زاده را بعد از حضور در سپاهان انجام داد. جباری در واکنش به حرف‌هاي علي فتح‌الله‌زاده که گفته پول داده‌ايم شواليه خريده‌ايم اما پول نداديم که حشيش بخريم گفت: فتح‌الله‌زاده متاسفانه نمي‌تواند به درستي از واژه‌ها استفاده کند و دچار اشتباه شده که از چنين کلمه‌اي استفاده کرده. حتما منظورش اين بود که پولش را در راه‌هاي بد خرج نکرده! البته از او با اين سطح سواد انتظار ديگري نمي‌رود! ما که دکتر را خوب مي‌شناسيم، خوب مي‌دانيم که او نحوه استفاده از کلمات را به خوبي نمي‌داند!


 
این اظهارات جباری سبب شد تا فصل تازه ای از اختلافات وی با باشگاه استقلال آغاز شود و به طور حتم در آینده نیز از حواشی این اختلاف بیشتر خواهیم شنید. اما اینکه سرآغاز اختلافات علی فتح الله زاده با مجتبی جباری چه بود ماجرایی است که می توان آن را مربوط به اوایل فصل دوازدهم دانست.  
 
همین چند روز پیش بود که یکی از معاونان باشگاه استقلال که در جریان درگیری یک سال قبل جباری با علی فتح الله زاده قرارداشته بعد از جدایی شماره هشت از جمع استقلالی ها دست به افشاءگری علیه این بازیکن زد و از ماجرای مشت مجتبی جباری به علی فتح الله زاده پرده برداشت.  
 
گروکشی به سبک قلعه نوئی و فتح الله زاده
 
اگر ماجرای مشت حواله شده جباری به سمت فتح الله زاده واقعیت داشته باشد قضیه کمی جدی تر می شود. فتح الله زاده اوایل فصل گذشته پای خود را در یک کفش کرد و اعلام کرد که جباری جایی در استقلال ندارد. این در حالی بود که امیر قلعه نوئی به فتح الله زاده گفته بود که جباری را می خواهد و درمقابل نیز مدیر عامل آبی پوشان شرط تمدید قرارداد با  جباری را حضور فرهاد مجیدی در استقلال اعلام کرد. 


 
در آن برهه جباری در استقلال ماند اما مجیدی در میانه های فصل به استقلال بازگشت تا ماجرای گروکشی فتح الله زاده و قلعه نوئی مساوی شود. حال سوال اینجاست که چه عاملی سبب شده تا مربی و مدیر عامل آبی پوشان برای جدا شدن جباری از استقلال به تفاهم برسند؟
 
در این بین یا فتح الله زاده توانسته قلعه نوئی را مجاب کند که مجتبی جباری دیگر برای استقلال کارایی ندارد و این بازیکن را به سپاهانی ها اهدا کرده و یا اینکه بازهم پای یک گروکشی در استقلال به میان آمده است. اینکه اینبار قلعه نوئی برای فتح الله زاده شرط گذاشته باشد و عدم حضور جباری در استقلال را منوط به عدم حضور بازیکنی چون جواد نکونام و در عوض آن، جذب آندو تیموریان دانسته باشد.  
 
 هرچه هست استقلال در فصل آینده باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و یکی از شانس های اصلی قهرمانی نیز به حساب می آید. از همین رو هر گونه اختلاف و گروکشی در این باشگاه ممکن است فصل آینده به این تیم ضربه وارد کرده و آبی پوشان را از دستیابی به سومین ستاره محروم کند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
آهای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۰
۰
اینا ساخته ی ذهن شماهاس........
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها