کد خبر: ۱۴۷۸۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۷     ۲۰ تير ۱۳۹۲
استقلال نکونام را روز شنبه نگه خواهد داشت. این کلید واژه صحبت معاون فرهنگی – اجتماعی باشگاه است که ارتباطاتش با بازیکنان تیم بسیار خوب است.
ورود علی منصوریان به ماجرای استقلال و جواد نکونام یکبار دیگر یکی از ضعف های باشگاه را عیان کرد. باشگاهی که بزرگانی مثل علی جباری و منصور پورحیدری را دارد، چرا باید در یافتن علل نارضایتی های یک بازیکن بزرگ ناتوان باشد؟ ورود علی منصوریان به این بازی و تلاشش برای میانجی گری اتفاق مثبتی است که می تواند شنبه سرنوشت را به سود استقلال رقم بزند. شنبه ای که قرار است در جلسه ای چهار نفره جواد نکونام ماندنی شود.

 

نکونام روز چهارشنبه در تماسی تلفنی با معاون فرهنگی استقلال قرار روز شنبه را تایید کرد. دلیل تماس تبریک سید مهدی علوی معاون باشگاه برای تولد فرزند نکونام بود که کشیده شد به جلسه شنبه. جلسه ای که به در خواست علیرضا منصوریان - دوست صمیمی آقای معاون – برگزار می شود. جلسه ای که نکونام خواسته اعضای آن محدود باشند به چهار نفر. مدیر عامل، معاون فرهنگی، علیرضا منصوریان و خودش.

 

جلسه ای با حضور آدم هایی که حسن نیتشان به جواد ثابت شده. تا به امروز علیرضا منصوریان و سید مهدی علوی در تماس های خود با نکونام از تلاش برای حل مشکلات او خبر داده اند و نکونام نیز بسیار از این حرکت استقبال کرده.

 

قرار روز شنبه برای نکونام از سه شنبه گذاشته شده بود و مدیرعامل استقلال با خیال راحت تهران را ترک کرد تا در اوکراین از میزبانی حریف تشکر کند.

 

جلسات مدیر عامل استقلال در کیف رضایتبخش بوده اما جلسه اصلی او روز شنبه است جایی که قرار است مذاکره 2 + 2 برگزار شود. جلسه ای برای ختم پرونده نکونام و نگه داشتنش.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها