کد خبر: ۱۴۷۸۸۱
زمان انتشار: ۰۴:۵۸     ۲۱ تير ۱۳۹۲
چشم پرسپولیس و استقلال به اموال همدیگر است و در این میان پیشنهادات عجیب و غریبی رد و بدل می شود.
دعواهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استقلال بعد از افشاگری شب گذشته علی امیری وارد فاز جدیدی شده است. معاون باشگاه استقلال چهارشنبه شب به شکلی ناگهانی مدعی شد آبی‌ها حاضر بوده‌اند تا دو برابر بیشتر از دستمزد دریافی انصاری‌فرد از پرسپولیس را به وی بپردازند تا او استقلالی شود، اما کریم قبول نکرده است.

 

با این اعتراف، حالا قرمزها از رقیب سنتی آتو گرفته‌اند و در مورد ریخت و پاش‌های نقل و انتقالاتی استقلال قیل و قال راه انداخته‌اند.

 

از سوی دیگر، چندی پیش آبی‌پوشان نیز مدعی شدند پرسپولیس حاضر بوده تا هفت و نیم میلیارد تومان برای جذب مهدی رحمتی به مدت سه سال به این دروازه‌بان بپردازد و گلر استقلال حتی فایل صوتی چنین پیشنهادی را هم در اختیار دارد!

 

با توجه به این پیشنهادات عجیب و باورنکردنی، به نظر می‌رسد هدف اصلی سرخابی‌ها در نقل و انتقالات امسال جذب بازیکنان رقیب و خواباندن مچ دشمن بوده است؛ چرا که نه پرسپولیس در حضور نیلسون آنقدرها به رحمتی نیاز دارد و نه منطقی است که استقلال بعد از جذب قاضی به فکر گرفتن انصاری‌فرد و تشکیل دوباره این زوج ناکام در لباس آبی باشد. خدا عاقبت این فوتبال را با چنین مدیرانی به خیر کند!

قانون

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها