کد خبر: ۱۴۸۰۲۵
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۲ تير ۱۳۹۲
دوست قدیمی مهدی هاشمی می‌گوید وی درصدد ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا و افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود.
598 به نقل از کیهان: نیک آهنگ‌کوثر در ستاد بهینه‌سازی مصرف سوخت قرار بود شبکه مجازی برای مهدی هاشمی راه بیندازد. بعدها ارتباط آنها گسترده‌تر شد و پس از خروج مهدی هاشمی از ایران-پس از نقش‌آفرینی در فتنه88- ارتباط این دو برقرار بود و مدام در تماس بودند. سال گذشته برخی فایل‌های صوتی مربوط به مکالمات این دو نفر در فضای مجازی منتشر شد. کوثر مدعی بود آنها را فقط به دادگاه کانادایی ارائه کرده است.

او اکنون در سایت خودنویس می‌نویسد: تماس تلفنی 13 اکتبر 2010 مهدی هاشمی بهرمانی با سردبیر خودنویس [کوثر] طولانی نبود، اما مفهومش سنگین بود. مهدی هاشمی به سردبیر خودنویس پیشنهاد کرد که با افرادی در «وزارت خزانه‌داری» در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش کند.

وی می‌افزاید: به نظر می‌رسد راه آن زمان مورد نظر هاشمی، تضعیف دولت احمدی‌نژاد از طریق افزایش تحریم‌های «فلج‌کننده» بوده است. براساس تحقیقات بعدی، معلوم شد که سردبیر خودنویس تنها کسی نبوده که در واشنگتن‌ چنین پیامی را دریافت کرده است. اما معلوم نشد آیا «افراد دیگر» عامل تماس هاشمی‌‌ها با مقام‌های خزانه‌داری شدند یا نه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۴۵
۱۵
اینها یکی از نا گفته های احمدی نزاد است .که در سینه دارد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۲
احمدی نژاد خودش باید جواب 800 میلیارد درآمد نفتی 8 ساله را بدهد ! لطفا رد گم نکنید .
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۲۹
۴۲
خجالت بکشید . .
من اصلا از طرفدارای مهدی هاشمی نیستم و اینو قبول دارم که یکی از دلایلی که پدرش در سال 84 رای نیاورد فرزندان هاشمی از جمله مهدی بوده اما این که یه آدم موهومی یه حرفی رو زده بزنیم توی سایت و به این و آن تهمت بزنیم و همه را جاسوس و عوامل امریکا و اسرائیل بدونیم دور از شان جمهوری اسلامی می باشد.
شاید شما مدعی شوید که به نقل از کیهان گفتید اما این را بدانید که که نشر اکاذیب گناهش از گناه کاذب کمتر نیست
سالهاست اخلاق از رسانه های ما رخت بربسته.نمی دانم این اخبار را برای پرکردن تیر خبرهایتان درج م کنید یا برای رضایت اندک طرفدارانتان.اگر صداقت دارید منتشر کنید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۱۹
۸
انتخابات رو که تحریم کردن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها