کد خبر: ۱۵۰۷۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۳۱ تير ۱۳۹۲
خاتمی و اصلاح طلبان به شدت به دنبال مدیرعاملی فاتح بر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران هستند و از همین رو به وی دستور دادند تا هفته آینده از لندن به تهران بازگردد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی ندای انقلاب؛ نمایندگان برخی از کشورهای اروپایی وغربی در یک ماه گذشته با بیش از ۱۵۰ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین با رعایت برخی پوشش ها با حداقل ۱۲ نفر در داخل ایران تماس گرفته و از آنها خواسته اند خود را برای نقش آفرینی در یک پروژه جدید به عنوان پروژه "دیوار آتش" آماده کنند.

*افشای پروژه بازگشت فتنه گران به کشور با دیوار آتش

این کشورها به رابطان خود تاکید کرده اند که با هماهنگی برخی جریان های سیاسی در داخل ایران تصمیم دارند با استفاده از فرصت آغاز به کار دولت جدید و سست شدن برخی ضوابط امنیتی در ایران، یک جبهه رسانه ای قدرتمند شامل بیش از ۱۰ روزنامه، بیش از ۱۰۰ سایت اینترنتی، و همچنین برخی شبکه های اجتماعی جدید و همچنین مرتبط کردن این شبکه با سازمان های حقوق بشری خارج از ایران و تلویزیون بی بی سی را راه اندازی کنند که هدف از آن ایجاد یک دیوار حفاظت رسانه ای برای جریان غرب گرا در داخل ایران است.

این پروژه که اختصارا "دیوار آتش" نامیده شده، با این پیش فرض طراحی شده است که جریان فتنه در ایران به زودی خواهد توانست در دل دولت حسن روحانی خود را بازسازی کند و هم زمان با این کار، از جانب جریان اصولگرا و مدافعان نظام مورد حمله قرار خواهد گرفت.

برای این پروژه چند هدف اصلی تعیین شده است:
۱- احیای سریع ظرفیت رسانه ای جریان فتنه
۲- ایجاد یک سازمان کار رسانه ای با هدف فشار بر دولت حسن روحانی برای امتیاز دهی به جریان فتنه
۳- آغاز تخریب جریان اصولگرا و وارد کردن دولت به فاز درگیری با نظام در ۲ سال پایانی
۴- ایجاد یک دیواره آتش برای دفاع از جریان فتنه در مقابل نقد های اصولگرایان
۵- ایجاد یک پوشش رسانه ای برای سازماندهی لایه های میانی جریان فتنه و شبکه سازی اجتماعی

یک نکته مهم در این گزارش این است که در تماس های این ۴ کشور با ایرانیان خارج از کشور به آنها گفته شده است شاید لازم باشد که آنها به سرعت به ایران برگردند.

*فاتح اولین گزینه "دیوار آتش"/ پرواز مستقیم از لندن به فاطمی


از همین رو ابولفضل فاتح رییس کمیته اطلاع رسانی میرحسین موسوی و مدیرعامل اسبق و موسس خبرگزاری ایسنا که در حال حاضر در لندن زندگی می کند از سوی اصلح طلبان و بطور ویژه از سوی خاتمی برای تصدی پست مدیرعاملی ایرنا هفته آینده به تهران بازگردد.

*سهم خواهی با ترس و لرز خاتمی از روحانی

پیش از این خاتمی در حاشیه اکران فیلم اصغر فرهادی مسجدجامعی را به عنوان وزیر ارشاد معرفی کرده بود که با انتقادهای تند کارگزارنی ها روبرو شد.

در همین راستا وی روز گذشته در مراسم ختم پدر شهاب الدین طباطبایی از مواضع خود کوتاه آمد و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما در پی سهم‌خواهی از رئیس‌جمهور منتخب هستید و نام بردن از احمد مسجدجامعی به عنوان وزیر ارشاد در همین راستاست، گفت: ابدا، بنده ترجیح می‌دهم مسجدجامعی در شورای شهر بماند. هیچکس نباید سهم‌خواهی کند و باید اجازه بدهند آقای روحانی هرکس را دلش می‌خواهد انتخاب کند!

*ابولفضل فاتح کیست؟

ابولفضل فاتح از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران بود. او در سال ۱۳۷۸ خبرگزاری ایسنا را تأسیس کرد و تا سال ۱۳۸۴ مدیرعامل آن بود. او مسئول کمیته رسانه و تبلیغات ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ بود و پس از انتخابات ممنوع الخروج شد.

ابوالفضل فاتح در کمیته رسانه و تبلیغات ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، فردی بود که رنگ سبز را به عنوان نماد تبلیغاتی این ستاد اعلام کرد که با این اقدام برای نخستین بار «رنگ» به تبلیغات انتخاباتی در ایران وارد شد. این اقدام بحث‌های فراوانی را بین موافقین و مخالفین موسوی دامن زد. فاتح، انتخاب «رنگ سبز» را بومی و مذهبی و ناشی از پیشنهادهای مردم می‌دانست، امامخالفین آن را غربی و مخملی معرفی کردند.

"امپراطوری دروغ" فراز مشهوری است که برای نخستین بار ابوالفضل فاتح به کار برده است. او در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ در اعتراض به آنچه "شبکه ای از دروغ سازمان یافته" می نامید و پس از آنکه به شکلی گسترده شایعاتی از عدم حضور میرحسین موسوی در مناظره با محمود احمدی نژاد منتشر شده بود، در گفت و گویی که سایت "قلم" منتشر کرد با رد این مباحث و اعلام این که "از دیدگاه بسیاری تاریخ انتخابات کشور هیچگاه رسما این همه دروغ به خود ندیده است"، این رفتار رسانه ای را محصول "امپراتوری دروغ" نامید و افزود: "خداوند امپراتوری دروغ را سر جایش خواهد نشاند". بدین سان اصطلاح "امپراطوری دروغ" به ادبیات سیاسی ایران وارد شد و بعداً مکررا مورد استفاده قرار گرفت.

گفتنی است،‌ فاتح در ايام انتخابات سال ۸۸ سخنگو، عضو و مسئول كميته اطلاع رساني ستاد انتخاباتي مير حسين موسوي بوده است.

*نقش برجسته فاتح در فتنه 88/ شرکت در جلسات فتنه گران از مکه تا مالزی

وي از سوي ستاد موسوي، بيشترين نقش را در ساعات اوليه پس از راي گيري در القاي شبهه تقلب و شكل گيري فتنه ايفا كرد و حتي سال ۸۹ نيز در جريان موسم حج به همراه برخي دوستانش به دنبال ايجاد فضاي مورد نظر سران فتنه در ميان حجاج در عربستان بود كه با شكست مواجه شد.

گفته مي شود پس از ممنوع الخروج شدن ابوالفضل فاتح پس از فتنه 88، وي توانست با وساطت يکي از نواب رييس مجلس شوراي اسلامي، به بهانه بورسیه تحصیلی ايران را به مقصد انگليس ترک نمايد.

شايان ذکر است ابوالفضل فاتح با بورسيه جهاد دانشگاهي دوره دکتري ارتباطات را در انگلستان طي مي کند.

وی كه با هزينه بورسيه بيت المال در انگليس اقامت داشته، رفت و آمدهايي به مالزي، پاتوق جديد فتنه گران نيز داشته است.

*لغو بورسیه فاتح از سوی جهاددانشگاهی

مهر ماه سال ۹۰، حسن فارسي مديركل روابط عمومي جهاد دانشگاهي اعلام کرد که "جهاد دانشگاهي قطعاً به وضعيت ابوالفضل فاتح رسيدگي و بورسيه تحصيلي وي را لغو مي كند." البته پس از آن، خبر رسمی درباره این تصمیم منتشر نشد.
فاتح در همین راستا گفته بود که با عنایت به انتشار خبری مبنی بر احتمال لغو بورس تحصیلی اینجانب، به استحضار می رساند از حدود یك سال و نیم گذشته تاكنون هیچ گونه دریافتی (حتی یك پوند) از جهاد دانشگاهی نداشته ام و اساسا موضوع لغو بورس تحصیلی امری بلاموضوع و تمام شده است و كافی بود دوستان پرسشی از اداری مالی جهاد دانشگاهی می داشتند.

*دیدار 3 ساعته با مهدی هاشمی در لندن

ابوالفضل فاتح شامگاه سه شنبه هشتم سپتامبر مصادف با ‏۱۷ شهريورماه با مهدي هاشمي رفسنجاني در هتل لانکاستر لندن يکي از ‏۴‏ مکان اقامتي مهدي هاشمي در لندن به مدت ۳ ساعت ديدار و گفت و گو کرده است‏.‏

کارشناسان سياسي معتقدند اين ديدار در جهت تکميل پروژه حلقه لندن با مديريت مهدي هاشمي رفسنجاني انجام شده است‏.هرچند اين جلسه اضطراري در شرايط بحراني فاتح و مهدي هاشمي مطمئنا در برگيرنده راه حل هايي براي خروج از اين بحران بوده است.

*افشای مسائل سری از سوی ابطحی علیه فاتح

در همین راستا سردار جعفري فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سخناني افشاگرانه گفته بود: محمد علي ابطحي در اعترافاتش گفته است که خاتمي، فاتح و مهدي هاشمي مي گفتند برنده شدن در اين انتخابات خيلي با انتخاب هاي ديگر فرق دارد، در اين وسط جريان اصول گرا و رهبری ديگر نمي توانند سرشان را بلند کنند و اين به معناي يکسره کردن کار است."

*فاتح آغازگر فتنه 88 با طرح پیروزی موسوی


از سوی دیگر همسنگری فاتح در دوران دفاع مقدس یعنی حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وی می گوید: به دليل پايبندي آقاي فاتح به اصل ولايت فقيه – هر چند از نگاه من مبنايي و ريشه اي نبود – مواضع وي قابل تحمل بود اما القاي پيروزي زود هنگام موسوي با مصاحبه فاتح در سايت قلم آن هم در ظهر روز انتخابات و طرح ادعاي تقلب از طرف فاتح در خاطرات روزانه، نشان داد که دوست ما بيش از يک ارادت قلبي به موسوي و راه او دلبستگي دارد!

دوست انگليس نشين ما علي رغم اصرار دوستاني نزديک و صميمي مثل من در ايام بعد از انتخابات در برابر ده ها مورد نظر صريح رهبري، حاضر نشد موضعي تاييد آميز اتخاذ کند بلکه همواره سکوتش را يک اقدام مثبت مي دانست و هر بار به اين جمله بسنده مي کرد که من نمي توانم جلوتر از مهندس موسوي حرکت کنم! من نمي توانم مثل شما فکر کنم و چه کنم، من را اگر روي زمين بگذاريد به سمت چپ قِل مي خورم!

*زاویه دار بودن فاتح با ولایت

وی تصریح کرد: فاتح به يکباره پس از وقايع تاسف بار عاشوراي حسيني و کف و سوت هواداران موسوي و سر دادن شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه و پس از اين که دشمنان قسم خورده امام و انقلاب بابت رفتارهاي موسوي و حاميانش جشن گرفتند، سکوتش را شکست اما در نه در محکوم کردن اين شعارهاي ساختارشکنانه و حرمت شکني هاي يزيديان که در تعريف و تمجيد از بيانيه منافق صفتانه موسوي و گفت: "بيانيه هفدهم مهندس ميرحسين موسوي اعلام يک "حسن نيت بزرگ و خواسته هاي حداقلي” براي خروج کشور از بحران و يک امتحان خطير براي مسئولان امر است. اينک موسوي حجت را بر همه تمام کرده است. آيا در ميان مدعيان مصالح کشور گوش شنوايي هست؟"

از نظر فاتح، موسوي حجت را بر همه (يعني حتي بر رهبري) تمام کرده است! پر واضح است که مخاطب اين سخنان ابوالفضل فاتح، رهبري معظم انقلاب است، بر کسي پوشيده نيست که درگيري موسوي و حاميانش با احمدي نژاد و اين و آن نيست بلکه همانطور که هواداران موسوي در ظهر عاشورا در کنار کف و سوت و شادي خود اعلام کردند و موسوي با بيانيه شماره ۱۷ بر آن مهر تاييد زد، مشکل اصلي آنها اصل ولايت فقيه است، يعني مهمترين اصل قانون اساسي از نگاه رهبر کبير انقلاب.

سخني را که سال هاي گذشته بارها به عنوان يک هشدار دوستانه و با زبان شوخي به ابوالفضل فاتح مي گفتم، علني و جدي مي گويم که مشکل برخي مثل فاتح اين است که ولي فقيه شان مي شود يکي مثل ميرحسين موسوي و آن ديگري ولي فقيه اش مي شود هاشمي رفسنجاني و ديگري ... و چقدر تفاوت است بين ولي هايي که هر يک از ما در دوره غيبت امام معصوم براي خود انتخاب مي کنيم، دقيقا مانند صدر اسلام و پس از ارتحال پيامبر اکرم.

در حقيقت شما نشان داديد که ولي فقيه ديگري داريد که نظر او "حجت" را بر شما تمام مي کند با اين تفاوت که ولي فقيه شما قبلا عضو گروهک پيمان بوده و امروز نيز گوش شنوايش به حامياني خوش است که با کف و سوت آمريکا، اسرائيل، سارکوزي، مرکل، صداي آمريکا، بي بي سي، صداي منافق، شبکه هاي سلطنت طلب تا رقاصه ها و مطرب ها و بهايي ها و کمونيست ها و همه اراذل و اوباش دنيا به خيابان مي آيند و دم تکان مي دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها