کد خبر: ۱۵۱۳۳۹
زمان انتشار: ۰۴:۰۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
اکرمی :
مشاور رئيس جمهوري منتخب گفت: حسن روحاني بزودي از بين اسامي پيشنهاد شده اعضاي كابينه خود را مشخص كرده و با ليست نهايي كابينه دولت يازدهم در مراسم تحليف شركت مي كند.
سيدرضا اكرمي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اين كه ليست افراد پيشنهادي براي حضور در كابينه دولت يازدهم را گروه مشاوران رييس جمهوري منتخب به آقاي روحاني ارايه كرده است، افزود:روحاني هم اكنون در حال بررسي اسامي وزراي پيشنهادي است.
اكرمي با تاكيد بر اين كه رييس جمهوري منتخب به صورت فردي و دستوري اعضاي كابينه را مشخص نمي كند، اذعان داشت: روحاني براي مشخص كردن اعضاي كابينه دولت خود با رهبر معظم انقلاب، مجمع تشخيص مصلحت نظام و مجلس شوراي اسلامي مشورت خواهد كرد.
وي ادامه داد: رييس جمهوري منتخب در ليست خود افراد توانمندي را براي كابينه دولت آينده دارد و در اين زمينه با مشكل روبه رو نخواهد شد. اكرمي تصريح كرد: روحاني با دست خالي به مجلس نخواهد رفت از اين رو پيش از مراسم تحليف اعضاي كابينه خود را مشخص مي كند.
وي گفت: با توجه به برنامه هاي صد روزه دولت يازدهم براي كشور به نظر نمي رسد در مشخص كردن اعضاي كابينه و شروع فعاليت هاي اجرايي تعللي صورت گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها