کد خبر: ۱۵۱۷۶۱
زمان انتشار: ۰۸:۰۰     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

بازیکن تیم تراکتورسازی می‌گوید هواداران واقعی پرسپولیس او را دوست ندارند و کسانی که در این گروه نیستند معلوم‌الحالند!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد کاظمیان بعد از باخت یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:‌ وقت زیادی تا پایان لیگ داریم. امروز بازی خوبی نکردیم اما دنبال بهانه‌گیری نیستیم. انگیزه ما در بازی، بالاتر بود و ما به قهرمانی فکر می‌کنیم ولی بازی در نیمه اول به هم ریخت و ما بازی خوبی نکردیم.

مهاجم تراکتورسازی همچنین درباره پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دلیل تشویق نشدنش از سوی هواداران پرسپولیس مصاحبه‌هایی است که اخیرا علیه این باشگاه انجام داده توضیح داد: نمی‌دانم دلیلش چیست؟ بهتر است از خودشان بپرسید اما من هم حرف خاصی در مصاحبه‌هایم نزده‌ام. شاید روزنامه‌ها متن را رها کرده و به حاشیه مصاحبه‌ام پرداخته‌اند. با این حال اگر سیر طبیعی طی شود، هواداران پرسپولیس من را هم تشویق می‌کنند. با این حال فکر می‌کنم تماشاگران واقعی پرسپولیس من را دوست دارند و آن‌هایی که در این گروه قرار ندارند، معلوم‌الحالند.

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین درباره برخورد سردش با علی دایی تصریح کرد: شما خبرنگاران به دنبال حاشیه‌اید. من 10 روز قبل دایی را دیدم و مشکلی با او ندارم. ان‌شاءالله موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها