کد خبر: ۱۵۱۹۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
با وجود بی‌پولی باشگاه مسلما پشت پرده این بمب‌های فتح‌الله زاده، خبرهای دیگری نهان گشته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ نگاهی گذرا به عملکرد باشگاه استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات نشان می‌دهد که به رغم اصرار مدیران این باشگاه بر نابسامان نشان دادن وضعیت مالی؛ اوضاع آنچنان هم وخیم و بحرانی نیست!

 

* دل‌هایی که آبی است!

هنوز هم فایل صوتی که در آن سید مهدی رحمتی، اذعان دارد که با پیشنهادی ۷ میلیاردی روبه‌رو بوده است موجود است. خسرو حیدری پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری را رد می‌کند و از پای پرواز به دفتر شوالیه می‌رود. جواد نکونام از پیشنهاد ۲ میلیون دلاری امارات می‌گذرد (البته در این مورد فشارهایی هم در کار بوده است) و آندرانیک تیموریان عطای بازی در قطر را به لقایش می‌بخشد. چرا؟ خود این بازیکنان می‌گویند به عشق استقلال و هوادارانش است که با توجه به پیشنهادات نجومی که داشتند، باز هم این ارادتشان به هواداران و باشگاه بوده که با وجود بی‌پولی باشگاه، بازی در این تیم را ترجیح داده‌اند. اما پشت پرده این به اصطلاح بمب‌های فتح‌الله زاده، خبرهای دیگری نهان گشته است.

 

* کف‌های یک و نیم میلیارد تومانی!

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال گفته است که کف دریافتی‌های بازیکنان استقلال در این فصل از رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر، یک و نیم میلیارد تومان است! که بخشی از این مبالغ نجومی توسط بازار موبایل ایران (انصاری)، بخشی دیگر توسط اسپانسر و بخش مهمی از آن توسط چک‌های معروف فتح‌الله زاده تامین اعتبار می‌شوند. چک‌هایی که بعضا برگشت خورده هستند و بارها نیز شوالیه آبی پوش اعلام کرده است که حتی چک‌های برگشتی‌ او بسیار با ارزش‌تر از چک‌های دیگران است.

 

* بدهی دوازده میلیاردی!

این منبع نزدیک به باشگاه استقلال در مورد بدهی‌های تیم اینگونه ادامه داده است که این باشگاه در حال حاضر دوازده میلیارد تومان بدهکار است که بیش از چهار الی پنج میلیارد آن در دوران مدیریت فتح‌الله زاده بوجود آمده است. این ادعا زمانی بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود که حرف‌های فتح‌الله زاده در مورد مدیران بعدی که به استقلال خواهند آمد را کنارش قرار می‌دهیم. آنجا که او در مورد بدهکاری‌های باشگاه اعلام کرده است: «بالاخره مدیران بعدی هم که به این تیم می‌آیند نباید بیکار باشند.»

 

* کهکشانی همیشه درگیر!

در پایان باید گفت، درست است که استقلال همواره در دوران مدیریت فتح‌الله زاده، تیمی کهکشانی را روانه مسابقات می‌کند، اما شاید همین چک‌های برگشت خورده اما با ارزش اوست که در طول فصل موجبات درگیری، ناراحتی، اعتصاب برخی بازیکنان، عدم شرکت در تمرینات، بی‌نظمی و این قبیل مسائل را در این باشگاه بوجود می‌آورد.

 

حالا شاید دلیل مصاحبه‌های جباری که نهایتا موجب جدایی او از استقلال شد را بهتر بتوان درک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها