کد خبر: ۱۵۲۰۸۷
زمان انتشار: ۱۷:۴۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
همزمان با فرارسیدن سالگرد جنگ(غزوه) بدر در سال دوم هجری:
در پی تداوم اهانت های سلفی های تکفیری و گروه های تروریستی در سوریه به حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) جمع کثیری از هیات مذهبی استان قم با اجتماع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) سالگرد جنگ(غزوه) بدر در سال دوم هجری و همچنین سالروز تاسيس مسجد مقدس جمكران خشم و انزجار خود را از این اقدام وقیحانه آمریکایی اعلام نمودند. در این اجتماع حاج حسین یکتا، حجت الاسلام احمد پناهیان، سید مهدی میرداماد، حاج رحیم ابراهیمی و مهدی مختاری و ... به سخنرانی و مدیحه سرایی پرداختند. .
به گزارش پایگاه 598، در پی تداوم اهانت های سلفی های تکفیری و گروه های تروریستی در سوریه به حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) جمع کثیری از هیات مذهبی استان قم با اجتماع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) سالگرد جنگ(غزوه) بدر در سال دوم هجری و همچنین سالروز تاسيس مسجد مقدس جمكران خشم و انزجار خود را از این اقدام وقیحانه آمریکایی اعلام نمودند.

در ابتدای این مراسم حاج حسین یکتا رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء طی سخنانی به بیان موقعیت جریان مقاومت در منطقه و دسیسه های رژیم صهیونیستی برای مقابله با امت واحده پرداخت.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام احمد پناهیان، سید مهدی میرداماد، حاج رحیم ابراهیمی و مهدی مختاری به سخنرانی و مدیحه سرایی پرداختند.

در پایان این مراسم هیات مذهبی با انتشار بیانیه ای آمادگی خود را برای دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) و حمایت همه جانبه از دولت و ملت سوریه بیان داشتند.





































































اجتماع کنندگان مدافعان حرم حضرت زینب (س) در قم در بیانیه ای با محکومیت وقایع اخیر سوریه آمادگی خود را برای دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینت (س) و حمایت همه جانبه از دولت و ملت سوریه اعلام نمودند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی (ع)کونو للظالم خصماً و للمظلوم عوناً

فجایع خونین بار کشور برادر سوریه و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع به دست گروه های تروریستی دل انسان های آزاده را به درد می آورد و اشک چشمان هر بشر دوستی را جاری می سازد.

این فجایع با حمایت های مالی آمریکا و اسرائیل و برخی از کشورهای عربی در برابر چشم بسیاری از نهادهای بین المللی و منایدان به اصطلاح حقوق بشر صورت می گیرد.

به راستی تجهیز گروه های تروریستی و تکفیری برای قتل عام غیرنظامیان آن هم از سوی کشورهای غربی چه توجیهی دارد.

فاجعه آمیز تر آن که گروه های مسلح تکفیری حتی به اعتقادات مسلمانان ارجی نمی نهند وبی شرمانه حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) را مورد حجوم قرار می دهند.

حرم مطهر عقیله بنی هاشم از دیرباز تا کنون ملجع و پناهگاه همه مسلمانان جهان، اعم از شیعه و سنی و مورد احترام همگان بوده است با این همه، مزدوران آمریکا انگلیس و اسرائیل بی شرمانه حرمت آن بارگاه ملکوتی را هتک می کنند و دل محبان اهل بیت(ع) را به درد می آورند.

هدف از اینگونه اعمال وقیحانه ایجاد ضعف در صفوف به هم فشرده طرفداران مقاومت اسلامی و اختلاف افکنی در پیروان مذاهب گوناگون است.

آنچه که دشمنان اسلام از آن هراس دارند پیروزی های چشم گیر مسلمانان در خاورمیانه و شمال آفریقا و گسترش امواج خروشان انقلاب اسلامی زبونی بیش از پیش رژیم صهیونیستی و طرفداران آن است.

دشمان اسلام به چشم خود دیدند که با صرف هزینه های میلیاردی و اعزام سلاح  و نیروهای نظامی نتوانستند پیروزی چشم گیری را بدست آورند.

لذا قصد انتقام گیری از دولت و ملت سوریه به دلیل حمایت های گسترده آنان از فلسطین مظلوم و لبنان همیشه پیروز داشته اند که به بحمد الله تاکنون با شکست روبرو شده است.

اجتماع کنندگان پرشور در حرم کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) همراه با آحاد ملت شریف ایران فجایع خونین بار کشور سوریه به ویژه هتک حرمت بارگاه ملکوتی حضرت عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) را محکوم می نمایند آمادگی خود را برای دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینت (س) و حمایت همه جانبه از دولت و ملت سوریه اعلام می نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ماری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
۸
۴
ای ول برادرا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها