کد خبر: ۱۵۲۱۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
حاج حسین یکتا رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء در اجتماع عظیم مدافعان حرم طی سخنانی به بیان موقعیت جریان مقاومت در منطقه و دسیسه های رژیم صهیونیستی برای مقابله با امت واحده پرداخت. همچنین در این مراسم جمع کثیری از هیات مذهبی با انتشار بیانیه ای آمادگی خود را برای دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) و حمایت همه جانبه از دولت و ملت سوریه بیان داشتند.
به گزارش پایگاه 598، در پی تداوم اهانت های سلفی های تکفیری و گروه های تروریستی در سوریه به حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) جمع کثیری از هیات مذهبی استان قم با اجتماع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) سالگرد جنگ(غزوه) بدر در سال دوم هجری و همچنین سالروز تاسيس مسجد مقدس جمكران خشم و انزجار خود را از این اقدام وقیحانه آمریکایی اعلام نمودند.

در ابتدای این مراسم حاج حسین یکتا رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء طی سخنانی به بیان موقعیت جریان مقاومت در منطقه و دسیسه های رژیم صهیونیستی برای مقابله با امت واحده پرداخت.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام احمد پناهیان، سید مهدی میرداماد، حاج رحیم ابراهیمی و مهدی مختاری به سخنرانی و مدیحه سرایی پرداختند.

در پایان این مراسم هیات مذهبی با انتشار بیانیه ای آمادگی خود را برای دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) و حمایت همه جانبه از دولت و ملت سوریه بیان داشتند.

































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها