کد خبر: ۱۵۲۳۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
محمد‌علی گودینی از نویسندگان حاضر در دیدار هفته گذشته شعرا و ادیبان با مقام معظم رهبری از اظهار علاقه ایشان به دو رمان عرضه شده توسط وی خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، محمدعلی گودینی در گفتگو با مهر، با اشاره به حضور خود و جمعی از شعرا و نویسندگان در هفته گذشته در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: چندی پیش به آقای مومنی شریف گفتم که شما هر سال لطف می‌کنید و تدارک دیدار شعرا با رهبری را می‌بینید، به خاطر اینکه رمان تازه من با عنوان «سایه اژدها» در واقع در لبیک به پیام مقام معظم رهبری و نامگذاری ایشان برای سال 91 با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نوشته شده است، لطف کنید و من را نیز به این دیدار ببرید.

وی افزود: پس از موافقت با این مسئله و حضورم در مراسم هفته گذشته وقتی نوبت به من رسید و خدمت حضرت آقا رسیدم، نخست رمان «سایه اژدها» را به ایشان دادم. مقام معظم رهبری کتاب را تورقی فرمودند و گفتند: «عجب طرح جلد جالبی دارد» که نشان می‌داد نظر ایشان را جلب کرده است و من نیز به محضر ایشان عرض کردم که ماجرای نوشتن این رمان لبیک به پیام شما بوده است.


این نویسنده افزود: کار دیگری که خدمت ایشان ارائه دادم، رمان «آتش سرد» بود. به ایشان گفتم این رمان را 8 سال قبل از فتنه 88 نوشتم و در آن حوادث منجر به این ماجرا را پیش بینی کردم و حتی پیش‌بینی ایجاد فتنه سبز نیز در آن هست.

گودینی درباره واکنش مقام معظم رهبری به این کتاب گفت: حضرت آقا کتاب را تورقی کردند و گفتند: جالب است! این کار را می‌خوانم.

دیدار شاعران و اهالی ادب با مقام معظم رهبری سه‌شنبه شب گذشته برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها