کد خبر: ۱۵۲۴۴۵
زمان انتشار: ۰۴:۰۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: آقایان می‌گویند با قرائت این گزارش ریشه چنین حوادثی را خواهیم کند؛ اما حرف ما این است که بعد از سخنان رهبر انقلاب که این قضیه را به صراحت محکوم کردند و فرمودند که این اقدام خطا و اشتباه است، این قضیه تمام شده بود.
به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قرائت گزارش حادثه 22 بهمن قم، گفت: برخی از همکاران ما بی‌اخلاقی کرده و قبل از قرائت این گزارش در کمیسیون گفتند که نام چند شخصیت سیاسی و نماینده مجلس در این گزارش وجود دارد و با توجه به اینکه بنده نماینده مردم قم هستم، برخی از بنده می‌پرسیدند که آیا اسم من هم در گزارش وجود دارد در صورتی که اینطور نیست و چنین چیزی صحت ندارد.

وی با بیان اینکه قرائت این گزارش باعث ایجاد مشکلاتی در کشور می‌شود و اختلافاتی را در جامعه به وجود می‌آورد، گفت: با توجه به این بی‌اخلاقی برخی از نمایندگان در حال حاضر خیلی از افراد زیر سوال هستند و برای مردم سوال شده است این افراد سیاسی که اعلام شده چه کسانی هستند. لذا نباید بعضی از اعضای کمیته و همچنین کمیسیون اینگونه قبل از پخش گزارش مصاحبه می‌کردند.

"اطلاعاتی که در این گزارش جمع‌آوری شده با نتیجه‌گیری متناقض است و جو عمومی مردم قم با توجه به شناختی که از سابقه افرادی که نام آنها در این گزارش آمده است نمی‌پذیرد که این افراد در حادثه به ادعای آقایان برنامه‌ریزی شده، دست داشته و یا فعال بودند. چرا که برخی از این افراد جزو گروه‌هایی در قم هستند که این گرو‌ه‌ها از طرفداران آقای لاریجانی هستند و چنین موضوعی در ذهن نمی‌گنجد و قابل قبول نیست و با منطق نیز جور درنمی‌آید."

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه گفته‌ایم این گزارش باید بازنگری، اصلاح و حتی بررسی‌های بیشتری بر روی آن انجام شود، تصریح کرد: با برخی از افرادی که اسامی آنها در این گزارش آمده است، مصاحبه کردم و آنها چنین ادعایی را علیه خودشان قبول ندارند. نباید یک طرفه به قاضی رفت و باید با این افراد صحبت می‌کردند و به آنها می‌گفتند که چنین بحثی علیه شما وجود دارد، آیا واقعیت دارد یا خیر؟

امیرآبادی جمع‌بندی این گزارش را ناقص دانست و اظهار داشت: فکر می‌کنم این گزارش باید به صورت جامع‌تر و کامل‌تر جمع‌آوری می‌شد.

وی با طرح این سوال که امروز مشکلات اساسی مردم چیست و واقعا آنها چه مشکلاتی دارند؟ آیا مشکل اساسی ما واقعا حادثه 22 بهمن قم است؟ تصریح کرد: ما که چنین حرفی را می‌زنیم، متهم می‌شویم که نکند خود ما در این حادثه نقش داشتیم که چنین حرفی را می‌زنیم. در صورتی که چنین نیست.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مشکل مردم و کشور معیشت، اقتصاد و فرهنگ است و باید در حال حاضر به دولت جدید کمک کنیم تا مشکلات اساسی مردم را حل کند.

امیرآبادی افزود: در ملاقات‌های مردمی که داریم، آنها انتظار ایجاد شغل دارند و با مشکلات معیشتی و هزینه‌های بالای درمان روبرو هستند که باید این موارد حل شود و اگر در این شرایط بگوییم که این گزارش نباید خوانده شود فوری تیتر می‌کنند که فلانی چون خودش در این حادثه نقش داشته است، اینطور می‌گوید.

وی خاطرنشان کرد: این رفتارها درست نیست. نمی‌دانم این آقایان دنبال چه هستند. به نظر بنده بعد از سخنان مقام معظم رهبری این قضیه تمام شده بود و فرمایشات رهبر انقلاب برای همه فصل‌الخطاب است. اما چرا نمی‌خواهند این را باور کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: آقایان می‌گویند با قرائت این گزارش ریشه چنین حوادثی را خواهیم کند؛ اما حرف ما این است که بعد از سخنان رهبر انقلاب که این قضیه را به صراحت محکوم کردند و فرمودند که این اقدام خطا و اشتباه است، این قضیه تمام شده بود.

امیرآبادی با بیان اینکه تمام افرادی که چنین حادثه‌ای را به وجود آوردند، پشیمان شده‌اند، گفت: دادستان قم به بنده می‌گفت که بعد از سخنان مقام معظم رهبری عده‌ای از این افراد آمدند و اعلام کردند که ما نادم و پشیمان هستیم و ما را محاکمه کنید.

وی اظهار داشت: دامن زدن به این مسائل فایده‌ای ندارد و کشور در حال حاضر به آرامش نیاز دارد. دولت می‌خواهد کابینه را معرفی کند و مجلس باید به فکر بررسی وزرای دولت جدید باشد تا با ایجاد همدلی، همیاری و همراهی مشکلات مردم حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها