کد خبر: ۱۵۳۰۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با هرگونه تنش و حاشیه بین باشگاه پرسپولیس و سپاهان مخالفیم و باید در فضایی آرام همه چیز حل شود.
 محمد صادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز برای تشکر و قدردانی از علی دایی، کادر فنی، رویانیان و بازیکنان به تمرین پرسپولیس آمدیم.

وی افزود: خوشبختانه فضای تیم بسیار خوب و عالی بود و خارج از هرگونه حاشیه و با منطق خوشحالیم که تیم پرسپولیس با جدیت تمرینات خود را برای رسیدن به هدفش دنبال می‌کند. ان‌شاءالله حالا که تراکتورسازی باقدرت را تیم ما اینقدر با صلابت شکست داد، باز هم این موضوع ادامه‌دار باشد.

اکبری ادامه داد: همچنین جا دارد تشکری ویژه از مردم و هواداران پرسپولیس داشته باشم که پشت سر علی دایی، رویانیان و تیم محبوب خود بودند و با صبوری حمایت خود را تا دقیقه 90 انجام دادند.

وی افزود: همچنین از رسانه‌ها هم می‌خواهم برای کمک به این تیم مردمی از هرگونه‌ حاشیه‌های غیرواقعی واقعا خودداری کنند تا ان شاءالله پرسپولیس بتواند با کسب یک قهرمانی دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص تنش‌های ایجاد شده بین سرخپوشان و سپاهان نیز، گفت: در ماه مبارک رمضان و در روزهایی که متعلق به علی (ع) است انتظار داریم عزیزان از هرگونه حاشیه‌سازی و کارهای غیرورزشی بپرهیزند. ما طبق جلسه‌ای که مدیرعامل محترم را با رحیمی عضو هیئت مدیره سپاهان و رئیس کمیته انضباطی داشت اعلام کردیم که تابع نظرات این کمیته هستیم. اما متاسفانه اخباری ظرف یکی دو روز گذشته منتشر شده که در شأن باشگاه سپاهان نیست. ما انتظار داریم در فضایی آرام عزیزان فارغ از هرگونه حاشیه بنشینند و در فضایی دوستانه و بدون جار و جنجال این مسئله را حل کنند. بالاخره سپاهان مدیرانی خوب، پرتلاش و فوتبالی دارد و از طرفی دیگر مدیران پرسپولیس نیز همواره در چند وقت اخیر به دنبال آرامش و حل این مسئله در فضایی فوتبالی بوده‌اند.

وی افزود: مطمئن باشید روز جمعه در بازی حساس پرسپولیس و ذوب آهن هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و این بازی در یک فضای آرام و به دور از هرگونه حاشیه دنبال می‌شود. قطعا مردم خوب اصفهان نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام خواهند داد تا ان‌شا‌ءالله فوتبال جوانمردانه در لیگ ما مثل همیشه رعایت شود. قطعا مسائل پیش آمده بین پرسپولیس و سپاهان و بازیکنانی مثل دهنوی، خلیل‌زاده و یعقوب کریمی با یک نشست صمیمانه دیگر حل خواهد شد و نیاز به جار و جنجال و این حرف‌ها نیست.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها