کد خبر: ۱۵۳۰۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
بازیگر سریال مادرانه گفت: «خدا کند سردار بتواند رضايتنامه خلعتبري را بگيرد و اين مشکل حل شود.»
سريال مادرانه هر شب در ماه مبارک رمضان از شبکه 3 روي آنتن مي‌رود و بينندگان زيادي هم جذب داستان اين سريال شدند. فرزاد سريال مادرانه توانسته در دل مردم جا باز کند. عباس غزالي از عهده ايفاي اين نقش هم به خوبي برآمده است. غزالي با وجود درگيري‌ها و مشغله‌هاي زياد کاري باز هم از پرسپوليس غافل نمي‌شود و اخبار تيم مورد علاقه‌اش را با تمام جزئيات پيگيري مي‌کند. او عاشق علی کریمی است: «من به عشق کريمي پا به توپ شدم و هنوز هم که فوتبال بازي مي‌کنم، دوستانم مي‌گويند مثل کريمي دريبل مي‌زني!»

 

غزالي که از برد پرسپوليس برابر تراکتور خوشحال بود، گفتگوي مفصلي داشته که خواندنش را به شما خوانندگان توصيه مي‌کنيم:

 

* اخبار پرسپوليس را پيگيري مي‌کني؟

- صد در صد... مگر مي‌شود خبرهاي پرسپوليس را دنبال نکنم. اما از خودم ناراحت هستم که نتوانستم طرفداري از پرسپوليس را براي اين فصل خوب شروع کنم.

 

* به خاطر سريال مادرانه؟

- بله، هنوز سر فيلمبرداري هستم و نتوانستم از تيمم حمايت کنم. اما من توجيه قابل قبولي دارم و فکر کنم دليلم براي هواداران هم قانع‌کننده باشد.

 

* پس چطور از وضعيت تيم مطلع هستي؟

- تمام خبرها را از طريق سايت‌ها و روزنامه‌ها دنبال مي‌کنم و مي‌دانم امسال تيم خيلي خوبي داريم و در جريانم که مدافعان ما خوب کار کردند. اميدوارم خلعتبري هم به پرسپوليس بيايد.

 

* فکر مي‌کني او بتواند به پرسپوليس کمک کند؟

- به نظرم اگر به پرسپوليس بيايد خط حمله خيلي قوي مي‌شود و پرسپوليس چنين مهره‌اي را کم دارد. خلعتبري بازيکن تند و تيز و فرصت طلبي است که اين خصوصيات براي يک مهاجم پوئن مثبتي محسوب مي‌شود. خدا کند سردار بتواند رضايتنامه خلعتبري را بگيرد و اين مشکل حل شود.

 

* اما پرسپوليس سيدصالحي را هم دارد..

- سيد صالحي هم بازيکن خوبي است و سابقه خوبي دارد. درست است که گل برد مقابل تراکتورسازي را هم زد اما پرسپوليس نبايد به يک گل اکتفا کند.

 

* وقتي علي کريمي را با پيراهن تراکتور مقابل پرسپوليس ديدي، چه حسي داشتي؟

- من اين بازي را از راديو گوش مي‌کردم ولي دوست داشتم علي کريمي در پرسپوليس بماند. من به عشق کريمي پا به توپ شدم و هنوز هم که فوتبال بازي مي‌کنم، دوستانم مي‌گويند مثل کريمي دريبل مي‌زني!

 

* پس الگوي فوتبالي‌ات علي کريمي بوده؟

- بله، من زماني فوتبال بازي مي‌کردم و الگويم کريمي بود. اما بعدها از سينما و تلويزيون سر در آوردم. کريمي خودش دوست داشت در پرسپوليس بماند و در حقش کم لطفي کردند. او در صحبت‌هايش گفته بود منتظر پرسپوليس مي ماند. اما خبري از مسئولان نشد. حالا که کريمي به تراکتور رفته او را مي‌خواهند. کريمي دلش با پرسپوليس است و خوشحالم که به تراکتور رفته!

 

* چرا؟ تراکتور تيم دومت است؟

- بله، بعد از پرسپوليس طرفدار تراکتور هستم. تراکتور هم قرمز مي‌پوشد و از اين بابت خوشحالم که کريمي باز هم پيراهن قرمز مي‌پوشد. کريمي آبي‌ نپوشد. هر تيمي که مي‌خواهد برود! فقط نمي‌توانم ببينم او آبي‌ بر تن کرده! به خاطر کريمي و مردم تبريز تراکتور را دوست دارم.

 

* به علي دايي هم علاقمندي؟

- بله، دايي اسطوره فوتبال ايران است و خيلي از کشورها ايران را با علي دايي مي‌شناسند. دايي به چلسي گل زد و يادم نمي‌رود چطور مالديني را دريبل زد و حتي کارت زرد گرفت. در بايرن مونيخ هم بازي کرده. دايي جديت خاصي دارد. برادر بزرگتر من فوتباليست بود و اتفاقا تمريناتشان با تمرينات سال‌هاي پيش پرسپوليس همزمان بود. من هم با او سر تمرين مي‌رفتم و مي ديدم برخلاف بازيکنان که ديگر زياد شوخي مي‌کنند اما دايي جدي است و درس‌هاي بزرگي به بازيکنان ديگر مي‌داد. او هيچ وقت دنبال حاشيه نبوده و بايد براي قدرداني از او مجسمه بسازند يا ميدان يا خياباني را به اسمش کنند. البته باز هم کم است.

 

* دايي مي‌تواند با پرسپوليس موفق شود؟

- دايي هم در زمان بازيگري و هم مربيگري در پرسپوليس خوب کار کرده. او حالا شناخت خوبي از پرسپوليس دارد و مي‌تواند موفق شود. به غير از تمام خصوصيات فني و اخلاقي خوبي که دايي دارد، مهره مار هم دارد!

 

* مهره مار؟

- بله، دايي آدم خوش شانسي است و با آمدنش باعث موفقيت پرسپوليس مي‌شود. پرسپوليس امسال رويايي مي‌شود. شک نکنيد!

 

* رقيبان پرسپوليس را براي قهرماني کدام تيم‌ها مي‌داني؟

- به نظر من رقيب اصلي پرسپوليس، سپاهان است و بعد هم تراکتور!

 

* پس استقلال چي؟

- استقلال در رده سوم يا چهارم قرار دارد!

 

* معلوم است، کري شديدي با استقلالي‌ها داري؟

- کري ندارم فقط زيادي پرسپوليسي هستم!

 

* جوانگرايي که دايي کرد در پرسپوليس جواب مي‌دهد؟

- دايي در سايپا هم اين کار را کرد و جواب گرفت. امسال هم مي‌تواند با همين جوان‌ها قهرمان شود و حرکت رو به جلويي داشته باشد. کي روش هم در تيم‌ملي اين کار را کرد. چه اشکالي دارد؟

 

* براي تماشاي بازي‌هاي پرسپوليس به استاديوم مي‌روي؟

- محيط‌هاي شلوغ را زياد دوست ندارم اما براي بازي دربي به استاديوم آزادي مي‌روم. فقط بگويم، نديد پرسپوليس برنده است!

 

* خيلي مطمئن هستي؟

- از مطمئن هم مطمئن‌ترم! پرسپوليس صد درصد استقلال را شکست مي دهد.

* زماني که تيم‌ملي کره جنوبي را شکست داد، کجا بودي؟

 

- اتفاقا همان روز فيلمبرداري داشتيم. من هم فکر نمي کردم کار تيم‌ملي در اين بازي تمام شود و به همين خاطر وقتم را طوري تنظيم کردم که 30 دقيقه مانده به پايان بازي خانه را ترک کنم تا به فيلمبرداري برسم. اما هيجان بازي آنقدر بالا بود که من جلوي تلويزيون ميخکوب شده بودم. وقتي بازي تمام شد با خوشحالي از خانه بيرون رفتم و 5 ساعت در يک خيابان گير افتادم. از يک طرف عوامل صحنه زنگ مي‌زدند و از يک طرف خودم قاطي شادي مردم شده بودم!

 

* به نظرت تيم‌ملي مي‌تواند در جام جهاني موفق شود؟

- با کي روش و تفکري که دارد تيم‌ملي مي‌تواند موفق باشد. کي روش در تيم‌ملي تحول ايجاد کرد. بازيکنان تيم‌ملي بد عادت شده بودند که تحت هر شرايطي در تيم‌ملي هستند ولي کي‌روش حاشيه امنيتي براي هيچ بازيکني نگذاشت.

 

* منظورت کنار گذاشتن مهدي رحمتي است؟

- همه ما رحمتي را قبول داريم و مي‌دانيم يکي از بازيکنان خوب استقلال است. اگر استقلال قهرمان مي‌شود مديون رحمتي است. اما کي‌روش با آوردن رحمان احمدي به او اعتماد به نفس داد و همه ديدند چطور جلوي کره بازي کرد. او به بازيکنان اعتماد به نفس داد و به آنها نشان داد که جايگاهشان ثابت نيست و هر لحظه ممکن است در تيم‌ملي نباشند. او از اسم‌هاي بزرگ نترسيد. جا دارد از رحمان احمدي هم تشکر کنم.

 

* کدام بازيکنان تيم ملي را کليدي مي‌داني؟

- رضا قوچان‌نژاد و دژاگه موتور تيم هستند و تيم‌ملي با آنها موفق مي‌شود. اگر دايي باز هم قرعه ايران را بردارد حتما به مرحله بعد صعود مي‌کنيم چون خوش شانس است.

 

* دوست داشتي قوچان‌نژاد و دژاگه به پرسپوليس بيايند؟

- براي پرسپوليس دوست داشتم اما به ضرر خودشان است. چون آنها در فوتبال حرفه‌اي بازي مي‌کنند و در ايران درگير حاشيه‌ها مي‌شوند. شايد سرنوشت‌شان مثل زندي شود!

 

* درست است که فوتباليست‌هاي ما در امارات بازي کنند؟

- به ذات آدم‌ها بستگي دارد. اگر بخواهيم از ديد ورزشي نگاه کنيم و ماجرا را سياسي نکنيم به خاطر عرق ملي نبايد بازيکنان ايراني در امارات بازي کنند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها