کد خبر: ۱۵۳۶۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
با گذشت ۴ سال از روز قدس سال ۸۸ و با آنکه هواداران اصلاح‌طلبان دست به اقدامات خفت‌باری زدند، سران این جماعت، به خاطر این اهانت بزرگ به روز قدس از محضر ملت ایران عذرخواهی نکرده‌اند و اصلاً این کارها را به روی‌شان هم نمی‌آورند!!

598 به نقل از فارس: 4 سال پیش در آستانه روز جهانی قدس، رادیو اسرائیل هم به جمع راهپیمایان قدس پیوست(!) و برای این روز شعار هم ساخت. رادیو اسرائیل از فتنه‌گرانی که می‌خواستند در پوشش روز قدس، علیه آرمان فلسطین به راهپیمایی این روز بیایند، گفت در این روز شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دهند و به جای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر روسیه را فریاد کنند.

در حالی که توده های میلیونی مردم با حضور گسترده و خروش مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خود در روز جهانی قدس، حماسه ای کم‌نظیر آفریده و به فرموده حضرت امام خمینی، آمریکا و اسرائیل را زیر گام‌های استوار خویش لگدمال می‌کردند، عده‌ای فتنه‌گر و اراذل و اوباش اجیرشده همراه‌شان در حالیکه احترام ماه مبارک رمضان را هم نگه نداشتند و اقدام به روزه‌خواری می‌کردند، همان شعارهای دیکته‌شده رادیو اسرائیل را تکرار کردند.

از سوی دیگر، در حالیکه این چند ده نفر، بسیار معدود بوده و در میان موج خروشان و میلیونی حامیان نظام اسلامی و آرمان آزادسازی قدس شریف، به چشم هم نمی‌آمدند، رسانه‌های وابسته به گروه‌های سلطنت‌طلب، منافقین، بهائیان، ضدانقلاب خارجی و فتنه‌گران داخلی، از «موج سبز»(!) در راهپیمایی عظیم روز قدس خبر ساختند و آن چند ده نفر را میلیونی جا زده و در حقیقت، با پخش تصاویر کل راهپیمایان، مدعی شدند، مردم ایران نه جمهوری اسلامی را می‌خواهند و نه دیگر دشمنی‌ای با اسرائیل و جنایات و اشغال‌گری‌هایش دارند.

حرکت توهین‌آمیز و ساختارشکن انه این گروه کوچک که اکثرشان با پول اجیر شده بودند و رفتار و شعارهای خلاف عرف آنها که با جمعیت میلیونی کاملاً متمایز بود، راهپیمایان را یاد دلقک‌هایی می‌انداخت که به قصد جلب توجه دیگران، حرکاتی را انجام می‌دهند.

شمار اندک هواداران موسوی، کروبی و خاتمی که بعد از اثبات دروغگویی‌های سران فتنه و اینکه کوچک‌ترین سندی از سوی فتنه‌گران برای اثبات دروغ بزرگ تقلب رو نشد ـ نبود که رو شود ـ  تعداشان به شدت کاهش یافته بود، فقط برای مدتی کوتاه در حاشیه تظاهرات حضور یافته و پس از آن که شعار آنان در حمایت از اسرائیل با خشم مردم روبرو شد، فراری شدند.

با گذشت 4 سال از روز قدس سال 88 و با آنکه هواداران اصلاح‌طلبان، تجدیدنظرخواهان و فتنه‌گران دست به چنین اقدام خفت‌بار و صهیونیست‌شادکنی زدند، متأسفانه هنوز سران این جماعت، به خاطر این روز که اهانتی بزرگ به روز قدس که به فرموده حضرت امام راحل عظیم‌الشأن روز اسلام است از سوی حامیان آنها و مشتی لات‌ اجاره‌ای شده بود،‌ از محضر ملت مسلمان ایران عذرخواهی نکرده‌اند و اصلاً این کارها و اغتشاشاتی نظیر آن را به روی‌شان هم نمی‌آورند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها