کد خبر: ۱۵۳۶۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور فعالان عرصه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم ولایتمدار قم نیز خواست در این راهپیمایی دشمن شکن حضور پرشکوه داشته باشند.

به گزارش 598، در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آمده است: فلسطین خط مقدم جبهه حق علیه باطل و پیشانی جهان اسلام در مبارزه با اسرائیل، این رژیم جعلی و این غده سرطانی است. حساسیت فلسطین برای جهان اسلام آنچنان زیاد است که به نوعی قلب امت اسلامی و آبروی جهان اسلام به شمار می‌رود.

در این بیانیه آمده است: وقتی تمام کفر در قالب رژیم دروغین و جعلی اسرائیل بر آن است تا قدس شریف این قبله گاه اول مسلمانان جهان در چنگال خصمانه خویش گرفتار بماند و برای رسیدن به این هدف شوم، از هیچ جرم و جنایتی فروگذار نمی‌کند بر هر آزاده‌ای واجب است تا به ندای مظلومیت فلسطین این سرزمین آمیخته با مظلومیت لبیک بگوید. مگر می‌شود نسبت به آنچه بر زنان، مردان و کودکان فلسطینی می‌رود سکوت کرد و دم بر نیاورد.

در این بیانیه اضافه شده است: همان‌گونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرموده‌اند «فلسطین پاره تن اسلام است و اسرائیل باید از بین برود»، همین کلام روحانی سال‌هاست استخوان گلوی رژیم منحوس اسرائیل شده است. از روزی که حضرت امام ره آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام مقدس قدس نام نهاده‌اند و فریضه واجب روزه را با واجب دیگری که همانا حمایت از مظلوم در مقابل ظالم است به زیبایی در هم آمیخته‌اند، هر سال جمعه پایانی ماه مبارک رمضان آنچنان جنبش و شوق و شوری در دل آزاد مردان و شیر زنان امت اسلامی ایجاد می‌کند که اسراییل و دیگر حامیان خون‌خوار آن بر خود می‌لرزند و در مقابل این اتحاد و یکدلی مسلمانان خوار و زبون می‌گردند. به راستی چه رازی در کلام حضرت امام(ره) بود که روز جهانی قدس هر سال با شکوه‌تر و گسترده‌تر از سال پیش برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: خانواده بزرگ فرهنگ و هنر و رسانه استان همچون سال‌های گذشته گام به گام و دوش به دوش ملت شریف ایران به ندای رهبر خود لبیک گفته و در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت خواهند کرد تا جهان و جهانیان بدانند قدس این نگین انگشتر اسلام تنها نیست و نخواهد بود و ایران اسلامی تا آزادی نهایی این سرزمین مقدس همواره حامی و پشتیبان فلسطین خواهد بود و رژیم جعلی اسرائیل محکوم به فنا و نابودی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها