کد خبر: ۱۵۳۶۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
بازیگر مجموعه "ویلای من" گفت: "مدیری" تلاشی برای جذب مخاطب نمی کند و به اعتقاد من "مارادونای" دوم است.
"عارف لرستانی" بازیگر "مجموعه ویلای" من در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به ندرت از سوی تلویزیون پیشنهادی به من می شود و همچنان مشغول ایفای نقش در آثار "مهران مدیری" هستم.
 
وی افزود: متاسفانه تلویزیون با کمبود بودجه مواجه است و ما به عنوان هنرمند و بازیگر که فقط شغل مان این بوده از دست مردم بهتر پول می گیریم.
 
"لرستانی" با اشاره به کار با "مهران مدیری" و خلاقیت او تصریح کرد: "مهران مدیری" فردی خلاق و باهوش است که هیچگاه برای جذب مخاطب تلاش نکرده و همیشه مردم به سوی کارهای او جذب شده اند.
 
این بازیگر ادامه داد: "مهران مدیری" مادرزادی فردی طناز و خلاق در ارائه ی هر گونه اثری است و معتقدم صدات او باعث خلق آثاری ماندگار در اذهان می شود.
 
*فضا سازی کارهای "رضا عطاران" هم خوب است
 
لرستانی با اشاره به فضا سازی آثار ساخته شده توسط "رضا عطاران" گفت: فضا سازی طنز در آثار مهران مدیری قوی تر از "رضا عطاران" است و کارهای "مدیری" بیشتر به دل می نشیند.
 
وی ادامه داد: "مهران مدیری" در ابتدا فضا سازی می کند و بعد زاویه دوربین خود را مشخص خواهد کرد ولی بسیاری از کارگردانان دیگر ما فقط عاشق دوربین و کاشتن ان هستند.
 
*"قهوه تلخ" را بیشتر دوست دارم
 
بازیگر مجموعه "قهوه تلخ" تصریح کرد: من "قهوه تلخ" را بیشتر از "ویلای من" دوست دارم ولی زمانی که با مردم برخورد می کنم متوجه می شوم که "ویلای من" هم پسندیده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: دوست دارم همیشه با "مهران مدیری" کار کنم و امیدوارم با آمدن بودجه بیشتر به صدا و سیما در تلویزیون هم فعالیت خود را بیشتر کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۰
۲
عطاران چند سر وگردن بالاتر از مدیری است. تمام سریال های او را می شود دهها بار دید و لذت برد. مدیری هم البته عالی است اما عطاران نمی شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها