کد خبر: ۱۵۳۷۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
لان اسنودن، پدر افشاگر اسناد محرمانه دولت آمریکا گفت که به پسرش افتخار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لان اسنودن، پدر ادوارد اسنودن، افشاگر اسناد محرمانه دولت آمریکا گفت: لازم است در اینجا از شجاعت و قدرت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و دولت این کشور در حمایت از پسرم، تشکر کنم. همانند هر پدر و مادری که فرزندش را دوست دارد، من هم پسرم را دوست دارم و در اینجا از هر آنچه برای پسرم انجام دادید، تشکر می‌کنم.

وی افزود: من آنچه را قصد دارم انجام دهم، به شما می‌گویم. در اینجا از پیشنهاد کشورهای ونزوئلا، اکوادور و بولیوی برای پناهندگی فرزندم تشکر می‌کنم. با در نظر گرفتن فرود اجباری هواپیمای حامل اوو مورالس که آن‌ها تصور می‌کردند پسرم درون آن است، به نظرم روسیه از قدرت، اراده و عزم لازم برای حفاظت از پسرم و دور نگهداشتن وی از دسترس آنهایی که آروزی آسیب رساندن به وی را دارند، برخوردار بوده است. این موضوع سبب شد تا من در روسیه بمانم و امیدوارم که پسرم هم این کار را انجام دهد.

لان اسنودن در ادامه گفت: من پسرم را دوست دارم و آرزو دارم که پسرم به کارش ادامه دهد و در امنیت کامل و در زیر سرپناه باشد. پسر من مردی جوان و منطقی است. او انسان شجاعی است و من به گونه‌ای تربیتش کرده‌ام که درستکار باشد و این موضوع سبب شده است که قربانی درستکاری خود باشد و من کاملا به پسرم افتخار می‌کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که پسرم با من در اینجا باشد و من او را در آغوش بگیرم و با او شام بخورم و او در کنار خانواده‌اش باشد اما بار دیگر به عنوان یک آمریکایی، یک شهروند و یک موجود زنده اعلام می‌کنم که حریم شخصی، حق همگان است و زمانی که ما به خانه خود می‌رویم و در آن را می‌بندیم این مکان باید خانه ما باشد و ما باید در کنار خانواده و افکارمان آزاد باشیم و آن را با فرد دیگری تقسیم نکنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها