کد خبر: ۱۵۴۶۴۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
تمرين امروز تراکتورسازي در حالي برگزار شد که هواداران اين تيم خواستار به تعويق افتادن بازي با ذوب آهن بودند.
تمرين امروز تراکتورسازي از ساعت 17 به مدت دو ساعت در زمين چمن اختصاصي باشگاه تراکتورسازي برگزار شد که مديرعامل باشگاه تراکتورسازي نظاره‌گر تمرين امروز اين تيم بود.

به نقل از ايسنا، سعيد دقيقي و مهدي کريميان به دليل مصدوميت در تمرين حضور نداشتند و محمد ايران‌پوريان و جواد کاظميان نيز در اواخر تمرين با لباس شخصي در تمرين حضور يافتند.

هواداران تراکتورسازي براي بهبودي مهدي کريميان صلوات فرستادند و چندين بار نيز وي را تشويق کردند. هواداران تراکتورسازي همچنين خواستار به تعويق افتادن بازي با ذوب آهن اصفهان بودند ولي حميد زيني‌زاده در گفت‌وگوهايي با هواداران اعلام کرد که اين موضوع از نظر قانوني امکان‌پذير نيست و هواداران پس از اين سخنان زيني‌زاده با شعارهايي از بازيکنان تيم خواستار کسب سه امتياز اين بازي شدند.

بازيکنان تراکتورسازي پس از گرم کردن بدن‌هاي خود به چهار تيم تقسيم شده و هر دو تيم به يک نيمه ميدان به بازي درون تيمي پرداختند و بعد از آن نيز مجيد جلالي سرمربي تراکتورسازي نکاتي را به بازيکنان گوشزد کرد. سپس بازيکنان اين بار به دو تيم تقسيم شده و به بازي درون‌تيمي پرداختند.

حدود 300 نفر از هواداران تراکتورسازي از تمرين امروز اين تيم استقبال کردند. مجيد جلالي در انتهاي تمرين به صورت خصوصي با علي کريمي به صحبت پرداخت.

بازيکنان تراکتورسازي به دليل حادثه‌اي که براي مهدي کريميان پيش آمده است، با ناراحتي در تمرين حضور داشتند.

گفتني است تراکتورسازي فردا تبريز را به مقصد اصفهان براي بازي با ذوب آهن ترک خواهند کرد.

حدود 300 نفر براي تماشاي تمرين تراکتورسازي به محل اين تيم آمده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها