کد خبر: ۱۵۵۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
رئیس فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه نمی‌خواهیم کشور به سال‌های بعد از دوم خرداد 76 و فتنه 78 و 88 که از دل آن درآمد برگردد، گفت: روحانی قاعدتاً نباید چنین چیزی بخواهد چون کسی از آنها سودی نبرد، حرف ما همان حرفی است که وی در 23 تیر 78 گفت.
به گزارش 598 به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم افطار جامعه اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران که دوشنبه شب  برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات برگزار شد و از این جهت که حماسه محقق شد، همه خوشحالیم چرا که یک اقتدار برای نظام ما به شمار می‌رفت.

 

رئیس فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد: دشمنان ما می‌خواستند مردم در انتخابات شرکت نکنند تا بگویند نظام مشروعیت و پشتیبانی مردم را ندارد، اما با درصدی که در کشورهای اروپایی سابقه ندارد، مردم شرکت کردند و حتی یک شکایت هم نشد و تهمت تقلب که به دامن این نظام می‌خواستند ببندند، باطل شد؛ زمستان رفت و روسیاهی به ذغال ماند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم این دولت بتواند اعتدال را در جامعه حاکم کند، افزود: در کشور برخی مشکلات وجود دارد و باید از حالت تضاد و ستیزه‌جویی جامعه را خارج کرد.

 

حدادعادل با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم کشور به سال‌های بعد از دوم خرداد 76 و به سال‌هایی که فتنه 78 و 88 از دل آن درآمد برگردیم، گفت: روحانی قاعدتاً نباید چنین چیزی بخواهد چون کسی از آنها سودی نبرد، حرف ما همان حرفی است که وی در 23 تیر 78 گفت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه امیدواریم محیط‌های دانشگاهی محل تاخت و تاز آن جریان‌ها نشود،‌ گفت: لازمه رشد ما در تولید علم این است که محیط‌های دانشگاهی به کار اصلی خود یعنی علم بپردازند و اگر از این مسئله بازمانند خلاف مصلحت کشور است؛ کمال اول دانشگاه در تولید علم است.

 

وی با بیان اینکه بهترین کمک به روحانی این است که دچار تنش نشود، گفت: باید در فضای آرامش و همدلی حرکت کنیم تا دولت بتواند حماسه اقتصادی را خلق کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها