کد خبر: ۱۵۵۳۴۶
زمان انتشار: ۰۴:۳۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به چند بازي خانگي پشت سر هم در تهران به صورت ويژه نگاه مي‌کنيم.
سيدجلال حسيني درباره بازي مقابل مس کرمان اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوبي که در دو بازي گذشته داشتيم خوشبختانه از لحاظ روحي و رواني در شرايط بسيار عالي و خوبي قرار داريم و با فراموش کردن بازي‌هاي گذشته به دنبال گرفتن سه امتياز در بازي فردا هستيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: مس کرمان تيم خوب و غيرقابل پيش‌بيني است به همين دليل هرگز حق نداريم آنها را دست کم بگيريم.ما چند بازي خانگي پيش رو داريم و با نگاه ويژه اي در اين بازي ها به ميدان خواهيم رفت البته در کل بازي‌هاي داخل و خارج از خانه نبايد براي ما اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم چندان فرق داشته باشد. ولي از لحاظ روحي و رواني بازي‌هاي داخل خانه براي ما خيلي مهم است.

حسيني خاطرنشان کرد: ما 3 امتياز بازي مقابل مس را مي‌خواهيم در شرايطي که به دنبال رکوردزني و اين حرفها نيستيم اما دوست ندارم دروازه ما حالا حالاها باز شود. چون اين مسئله تمرکز تيمي ما را بالا مي‌برد.اميدوارم که در بازي مقابل مس بدون گل خورده برنده باشيم.

وي در پايان در مورد عملکرد نيلسون نيز گفت: او واقعا دروازه‌بان جذاب و باتجربه‌اي است. مانند دو دروازه‌بان ديگر پرسپوليس. بالاخره او هم هميشه از تجربه‌اش بهترين استفاده‌ها را مي‌کند و من اميدوارم که فردا هم همه با هم کمک کنيم تا با يک ساختار دفاعي خوب دروازه‌مان بسته بماند.

ما بايد بدانيم که هيچ حريفي را نبايد دست کم بگيريم حتي تيم‌هايي که وضعيت خوبي را ندارند که خداي نکرده مثل پارسال غافلگير مي‌شويم و آن وقت حسرت امتيازهاي از دست رفته را مي‌خوريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها