کد خبر: ۱۵۵۵۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
کریمی در نطق میان دستور مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه باید در مسئولیت ها از افرادی استفاده کرد که در مواقع حساس خصوصا فتنه88 انقلاب و ملت را تنها نگذاشتند، گفت: متاسفانه برخی وزرای پیشنهادی در صحبت‌هایشان، اصلا فتنه 88 را فتنه نمی‌دانند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جوادکریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور صبح امروز (چهارشنبه) با بیان اولویت‌های دولت یازدهم گفت: دولت باید مصمم و با اراده به اجرای عدالت و کاهش فاصله طبقاتی بپردازد و از حماسه بیداری اسلامی و استقلال کشورهای اسلامی حمایت کند.

وی ایمان‌ کامل داشتن به تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در فضای فرهنگی بر پایه مقابله با تحجر دینی، مقابله با اباهه‌گری فرهنگی، حمایت قاطع از ارزش‌های دینی و مذهبی، حفظ انسجام و وحدت ملت را نیز از سایر اولویت‌های دولت یازدهم دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مدیران باتجربه‌ایی که 35 سال خدمت صادقانه کرده‌اند و فرصت خدمت را به فرصتی برای جمع‌آوری ثروت و تشکیل باند و ایجاد فتنه تبدیل نکرده‌اند و در مواقع خطر از جمله خطر فتنه 88 انقلاب و ملت را تنها نگذاشته‌اند، باید استفاده شود، گفت: متأسفانه در گام اول رئیس‌جمهور محترم که معرفی اعضای کابینه به مجلس بود این ملاک در اکثر موارد رعایت نشده است و بعضی از معرفی شدگان برای کابینه جدید از این صفت انقلابی و اسلامی برخوردار نیستند و در صحبت‌های اخیرشان در کمیسیون‌ها، اصلا فتنه 88 و سران فتنه، فتنه نمی دانند.

کریمی قدوسی همچنین ضمن تشکر از دادگاه و قاضی شجاع و عادل پرونده 3 هزار میلیاردی، گفت:‌ بر خواست مردم در خصوص برخورد با دانه‌درشت‌ها خصوصا چند نفر از نمایندگان گذشته و مسئولانی که در دولت و جاهای دیگر بودند، تاکید می‌کنم.

وی افزود: در پرونده 3 هزار میلیاردی صلاح و عدالت نیست که طناب دار بر گردن 3 نفر از مفسدین بیفتد ولی کسانی که در این فاجعه اقتصادی طبق قول آقای محسنی اژه‌ای تاثیر بسزایی در گرفتن تسهیلات خلاف قانون برای امیرمنصور آریا داشتند، محاکمه نشوند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید برای سران فتنه که تاکنون به دادگاه نرفتند از جمله آقای خاتمی، موسوی و کروبی و امثال مهدی و فائزه هاشمی که در این فتنه اتاق جنگ تشکیل داده بودند دادگاه تشکیل شود، خاطر نشان کرد: تشکیل دادگاه برای سران فتنه بر اساس حکم عدالت است که به حول و قوه الهی دولت یازدهم باید در این مسیر ورود و از این اقدامات انقلابی حمایت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها