کد خبر: ۱۵۵۷۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با صدور پیامی، 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ در متن پیام مسعود سلطانی فر آمده است: " ن والقلم و مایسطرون. برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده است. خبرنگاری قدمتی دارد به عمر آفرینش؛ هر مکانی که خطی و رسمی برای برقراری با مخاطب در دل خود دارد، سندی بر حضور اندیشه آدمیست از دیرباز و پیشینه ضرورت تحلیل پیرامون اوضاع و انتقال اطلاعات را نمایان می سازد.
خداوند را سپاس می‌گویم که بار دیگر روز خبرنگار را برایمان فرصتی قرار داد تا به همدلی بیشتر بیاندیشیم و قدردان مردان و زنان سختکوشی باشیم که یک سال دیگر به زعم تقویم و یک عمر به معنای واقعی، صداقت و امانتداری، حسن اندیشه و تفکر، تحلیل به حق و منصفانه، حفظ اصول اخلاقی در این حرفه و رعایت مصلحت و پرهیز از فضاسازی مخرب را منشور کارشان قرار دادند و خالصانه هم‌دل و هم‌سو با اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی ایران،‌ شانه به شانه‌ی مسئولان و سهیم در نقش‌آفرینی‌های غیورمردان و شیرزنان میهن اسلامی در میادین مختلف ورزش کشور و رویدادهای بین‌المللی حضور داشته و بازتاب عملکردشان، آگاهی، شادی و اعتمادی چندسویه را برای مخاطبان به ارمغان آورد.
باعث مباهات و غرور است که جامعه ورزش و جوانان کشور از تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، ارزش‌گرا،‌ آزاداندیش و حقیقت‌جو برخوردار می‌باشد.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران و عکاسان ورزشی، آرزوی سلامتی و موفقیت آنها را از درگاه ایزد منان خواستارم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها