کد خبر: ۱۵۵۷۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مدير بخش خاورميانه شرکت آل‌اشپورت گفت: از علي دايي بعيد بود با اين سطح سواد درباره توپ‌هاي ليگ برتر اين گونه اظهار نظر کند.
وحيد جعفري درباره انتقادهايي که از توپ مسابقات ليگ برتر انجام مي‌شود، اظهار کرد: مي‌گويند که بعضي وقت‌ها عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد. خيلي خوب شد که دايي مصاحبه کرد و اين حرف‌ها را زد. از دايي توقع نمي‌رفت با سطح سوادي که دارد چنين انتقادي انجام دهد. اين که روي توپ‌ها سال 2007 درج شده مربوط به سالي است که فيفا اين نوع توپ را رجيستر کرده است.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: ساخت اين توپ‌ها به دو ماه هم نمي‌رسد و حداکثر 45 روز پيش بوده است. اين حرف‌ها حکايت از اين دارد که دوستان بدون دليل و مدرک و فقط براي تخريب اين برند چنين مسائلي را مطرح مي‌کنند. پيش از اين که ما به ليگ ايران بياييم مارک‌هاي ديگري بودند که ذينفع بودند. اما دوستان حضور ما را بر نمي‌تابند و به هر نحوي که شده مي‌خواهند ما را زير سوال ببرند.

جعفري گفت: اتفاقا دايي با حرف‌هايش از آل‌اشپورت دفاع کرد. اين توپ‌ها بيشتر از دو ماه نيست که توليد شده‌اند و ما تاييديه فيفا را هم گرفته‌ايم. شما اگر توپ‌هاي آديداس را هم بررسي کنيد متوجه مي‌شويد که از رنگ‌هاي شاد استفاده کرده‌اند. توپ هاي ليگ برتر هم در حين بازي سفيد تشخيص داده مي‌شوند و فقط رگه‌هاي از رنگ نارنجي را دارد. مگر اين که توپ ثابت باشد. اتفاقا شبيه همين توپ در ليگ فرانسه استفاده مي‌شود که به رنگ سبز فسفري است. اتفاقا بحث اين بود که براي ليگ ايران هم از همين توپ‌هاي فسفري استفاده شود، اما گفتند فسفري همرنگ چمن مي‌شود و مناسب نيست.

مدير شرکت آل‌اشپورت در ادامه گفت: سازمان ليگ توپ‌ها را تاييد کرده است و در حيطه وظايف گزارشگر و سرمربي نيست که بخواهد درباره رنگ توپ نظر بدهد. اتفاقا ما اين توپ‌ها را با نظر خود سازمان ليگ طراحي و انتخاب کرديم.

جعفري با اشاره به برخي رفتارها براي تخريب شرکت آل‌اشپورت، گفت: شک نکنيد انتقادهايي که از توپ‌ها مي‌شود فقط به خاطر حسادت به اين برند است. من خبر دارم که رقيبان ما به بعضي مديران باشگاه‌ها گفته‌اند لباس مجاني به شما مي‌دهيم، به شرط اين که به سازمان ليگ نامه بزنيد و به هر شکلي که شده از توپ ايراد بگيريد. دوستان به جاي اين کارها بهتر است با ما رقابت کنند. ما از فوتبال ملي حمايت مي‌کنيم. زماني که تيم ملي نياز به حمايت داشت و لباسي را در اختيار نداشت، ما البسه آن را تامين کرديم و تا پايان جام جهاني هم با تيم ملي قرارداد داريم.

وي ادامه داد: در حال حاضر چهار هزار و 500 توپ به سازمان ليگ داده‌ايم که قيمت هر کدام از اين توپ‌ها 280 هزار تومان است . اگر دايي واقعا دلش به حال فوتبال مي‌سوزد خودش نمايندگي آديداس را دارد و بيايد و رقابت کند ما که مشکلي نداريم. افتخار مي‌کنم در اين چهار، پنج سال در کنار فوتبال بودم. من دايي را يک جنتلمن مي‌دانستم و يک شخصيت بي‌نظير. اما تعجب کردم که از او اين حرف‌ها را شنيدم. البته سرمربي استقلال هم با وجود اين که تيمش با ما قرارداد دارد لباس‌هاي شرکت‌ ديگري را مي‌پوشد و تخلف کرده است. من در اين چند سال از حضور در بازار فوتبال ايران درآمدي نداشتم و به دنبال منافع خود نبودم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها