کد خبر: ۱۵۶۲۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از برگزاری نشست‌های خبری پیش از بازی‌های لیگ انتقاد کرد و پیشنهاد داد تا این نشست‌ها برگزار نشود.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر راه آهن به انتقاد از برگزاری نشست‌های خبری پیش از بازی پرداخت و گفت: صحبت‌ها در مورد بازی تکراری شده و از سازمان لیگ می‌خواهم کنفرانس پیش از بازی را لغو کند. در  مسابقاتی که در شهرستان برگزار می‌شود باید از تمرین بزنیم و خودمان را به نشست خبری برسانیم و این در حالی است که صحبت‌ها نیز تکراری است.

وی افزود: با احترامی که برای شما دوستان خبرنگار قائلم باید بگویم که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. فردا راه آهن با انگیزه بالا مقابل ما ظاهر خواهد شد. ما هم هفته گذشته بازی خوبی ارائه دادیم و اگر همان انگیزه را فردا داشته باشیم می‌توانیم بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. برای این بازی محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان سرحال هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نظرش در مورد لغو نشست‌های خبری پیش از بازی تاکید کرد و از سازمان لیگ خواست که این پیشنهاد او بررسی شود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که در پرسپولیس بود هم این صحبت را انجام می‌داد یا خیر؟ گفت: 2، 3 تیم هستند که نشست‌های‌شان صحبت دارد، مانند استقلال،  پرسپولیس و سپاهان اما حرف‌های سایر نشست‌ها همه تکراری است. اگر سازمان لیگ این پیشنهاد را بررسی کند ممنون می‌شوم.

وی در مورد اینکه آیا طلب فصل گذشته‌اش را از پرسپولیس گرفته است یا خیر؟ گفت: خیر. پس از صحبتی که 2 هفته پیش انجام دادم متاسفانه هنوز نه تماسی گرفته شده و نه خبری شده است. از مسئولان باشگاه می‌خواهم به زمانی که من در این تیم بودم فلش بک بزنند، شاید اگر من نبودم آنها هم ماندنی نمی‌شدند ولی حالا من در پرسپولیس نیستم و آنها در این تیم حضور دارد. این دوستان نباید اینگونه رفتار کنند و پاسخ تلفن و پیامک‌های من را ندهند. از این موضوع ناراحتم و امیدوارم این مسئله مسالمت آمیز حل شود. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، آیا به روی خودشان می‌آورند یا خیر.

گل‌محمدی در مورد درگیری رسانه‌ای کریمی و دایی گفت: من نمی‌ خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم. این موضوع به خود پرسپولیسی‌ها بر می‌گردد و وارد این موضوعات نمی‌شوم.

وی در مورد تعریف‌های ابراهیم‌زاده از خط دفاع نفت گفت: ابراهیم‌زاده لطف دارد ولی خودم نسبت به عملکرد بازیکنانم در 3 بازی گذشته خصوصا خط دفاعی انتقاد دارم دریافت 3 گل در 3 بازی آمار جالبی نیست و بایدتمرکز بیشتری داشته باشیم.گل‌هایی هم که دریافت کردیم به خاطر عدم تمرکز بود ضمن اینکه یکی از آنها را نیز از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم که البته فکر می‌کنم پنالتی نبود. نباید با یک اشتباه گل بخوریم و هرچه زودتر باید این مسائل را برطرف کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد کیفیت توپ‌های لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم توپ‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است و بعید می‌دانم برندی مانند نایک و آدیداس بیاید و توپ‌های مجانی به باشگاه‌ها و سازمان لیگ بدهد. با توجه به اینکه 2،3 سال است با این توپ‌ها بازی می‌کنیم و همچنین نظر بازیکنان را که پرسیدم گفتند نسبت به سال گذشته کیفیت توپ‌ها بهتر شده است، بهتر است با همین توپ‌ها بازی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که هدف نفت در فصل جاری چیست؟گفت: تیم را نسبت به سال گذشته جوان‌تر کرده‌ایم و شرایط جدیدی برای‌مان به وجود آمده است. ضمن اینکه رقابت‌ها در فصل جدید نسبت به گذشته سخت‌تر شده است. امسال لیگ 16 تیمی شده و نکته‌ای که فصل گذشته وجود داشت این بود که تیم‌های مانند پرسپولیس، مس و ذوب آهن دوران افت خود را سپری می‌کردند. ما تیم جوانی داریم و بازی‌به‌بازی بهتر می‌شویم. احساس می‌کنم که می‌توانیم شرایطی را ایجاد کنیم که جزو 5 تیم اول باشیم.

در پایان نشست خبری یکی از خبرنگاران این سوال را مطرح کرد که دلیل دریافت گل‌های نفت در دقایق پایانی چیست و گل‌محمدی با رد نظر این خبرنگار گفت: در بازی قبل در دقایق 68 و 69 گل خوردیم و این بیشتر به دلیل عدم تمرکز  و تجربه کافی بازیکنان ما بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها