کد خبر: ۱۵۶۵۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
مخبر کمیسیون فرهنگی مجالس هفتم و هشتم گفت: اگر مجلس به دوستان و اعوان فتنه در انتخاب وزرای پیشنهادی اعتماد کند دود آن قبل از هر چیز به چشم خود مجلس و نمایندگان آن می‌رود.

ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کیست که نداند برخی از وزرای پیشنهادی کنونی در فتنه 88 دست نداشته‌اند.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از این افراد نقش مستقیمی در فتنه آمریکایی اسرائیلی سال 88 داشته‌اند که به جای جواب دادن اکنون برای احراز صلاحیت به عنوان بالاترین مقام‌های اجرایی کشور معرفی شده‌اند.

هدایتخواه ادامه داد: این افراد با عذرخواهی هم نمی‌توانند در مناصب اجرایی قرار بگیرند که لازم بود رئیس‌جمهور محترم به این موضوع بیشتر توجه می‌کردند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر امروز مجلس شورای اسلامی گرفتار لابی‌گری شده و فریب دلالان سیاسی را بخورد قبل از هر چیز دود آن به چشم خود نمایندگان خواهد رفت.

وی با هشدار نسبت به شکل‌گیری مجلسی همچون مجلس ششم در دوره آینده افزود: اگر در برابر فتنه‌گران عقب‌نشینی شود آن‌های جری‌تر شده و کرسی‌ها و مناصب دیگر نظام را نیز نشانه می‌روند.

هدایتخواه تعداد افرادی که در فتنه حضور داشته‌اند را در کابینه پیشنهادی قلیل و اندک دانست و گفت: لازم است نمایندگان با کمک به دولت اعتدال و تدبیر اجازه حضور افراطیون و اعوان فتنه را در دولت آینده ندهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها