کد خبر: ۱۵۶۵۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
اصحاب فتنه در اطرافتان جمع شده‌اند؛
به گزارش 598، حکیمی با اشاره به اینکه در دوران رقابت‌های انتخاباتی از روحانی حمایت می‌کرده، گفت: آقای روحانی! دکترا و سرهنگ نبودن باعث پیروزی نشد بلکه اجتهاد و لباس دینی شما باعث پیروزی شد. ولی متاسفانه بعد از پیروزی، درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شد. متاسفانه بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات یار شما نبودند.

آقای روحانی! در جلسه‌ای که شما هم حضور داشتید، یکی از اصحاب فتنه خطاب به شما گفت که وقتی شما دبیر شورای امنیت ملی بودید و کروبی رئیس مجلس و خاتمی رئیس‌جمهور، شما نتوانستید کاری کنید. الان برای چه آمدید؟ مشکل رهبر انقلاب است. شما در پاسخ به این سخنان هیچ عکس العملی نشان ندادید و سکوت کردید. ولی یکی از فرزندان شهدا اعتراض و جلسه را ترک کرد.

ظریف صددرصد غربی فکر میکند و برای ملت ایران باید بگویم که پایان نامه فوق لیسانس و دکترای وی با چه کسی بوده است. آقای روحانی! چه خبر است و  چه فکری در سر دارید؟ آیا روحانی قبل از انتخابات با بعد از انتخابات متمایز و متفاوت است؟ چرا به دنبال احیای فتنه هستید؟ آیا دنبال کودتای سفید هستید؟ امیدوارم هرچه سریعتر تغییراتی در کابینه‌تان داشته و در مسیر نظام و ولایت حرکت کنید. 

شما صحبت از قانونمندی کردید ولی معاون شما در اولین قدم نقض قانون کرد که دیوان عدالت اداری بر آن ایراد گرفت.

در جلسه‌ای که خدمت هاشمی رفسنجانی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را در اعتراض به سخنانش ترک کردیم. ولی شما خانواده وی را به مراسم تحلیف دعوت کردید. 

آقای روحانی! کابینه شما بوی امنیتی می دهد و به دنبال احیای مسائلی هستید که تازه کشور از دستش راحت شده بود. آیا در کشور اینهمه جوان تحصیلکرده نیستند که برخیشان در کابینه استفاده شوند؟

آقای نعمت‌زاده را باید پدربزرگ صنعت بنامیم نه پدر صنعت.

نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره ستادهای مردمی تنظیم کردیم که تکلیف ستادها را مشخص کند.

مجلس اجازه نخواهد داد فتنه‌ای دیگر صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی از تبریز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حرفهای حکیمی بوی فتنه میدهد!!!!فتنه یعنی این
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها