کد خبر: ۱۵۶۶۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ اعتقاد دارد تنها مسئله‌اي که در سازمان ليگ باقي مانده و حل نشده برنامه مسابقات است.
مهدي تاج درباره اعتراض باشگاه‌ها به توپ فوتبال گفت: واقعيت اين است که استانداردهاي لازم ارائه شده و رايگان است. اگرچه بنز بهتر از تويوتا و آديداس بهتر از آل‌اشپورت است اما شرايط آنها استاندارد بوده است. ما از همه باشگاه ها سوال مي‌‌کنيم نظرشان را درباره توپ به ما ارسال کنند. به باشگاه‌ها نامه ارسال کرديم تا نظرشان را درباره اين توپ‌ها بدانيم.

به گزارش فارس ، وي درباره بازي پرسپوليس در کرج اظهار داشت: يکي از سياست‌هاي ما اين است که بازي‌ها را به موقع تمام کنيم. مورد ديگر اين بود که حق ميزبان را بدهيم. سايپا حقش بود در خانه بازي کند. فشار زيادي روي من بود اما اين اتفاق افتاد. از سايپا، پرسپوليس و شوراي تأمين البرز تشکر مي‌کنم که حق قانوني را به سايپا دادند. براي ما ظرفيت ورزشگاه ملاک نيست. استانداردها مهم است. اين کاري است که بعدها از آن استفاده مي‌کنند.

رئيس سازمان ليگ با بيان اينکه تنها اتفاقي که نتوانسته آن را انجام دهد برنامه ليگ است، عنوان کرد: اين موضوع با دو مورد تلاقي‌ مي‌کند، برنامه‌هاي کي‌روش و مناسبت‌هاي حق پخش تلويزيوني. به عنوان مثال ما بازي را تنظيم مي‌کنيم اما به دليل پخش مسابقه بسکتبال زمان بازي‌هاي ما تغيير مي‌کند. ما هم محدوديت‌هايي داريم. دلمان مي‌خواهد برنامه 15 هفته را بدهيم اما اين مسئله با تيم ملي، اردوي پرتغال و اعتراض کي‌روش مواجه شد. همه قول‌هايي که سازمان ليگ داده عملي شده و تنها چيزي که بايد حل شود برنامه بازي‌هاست.

تاج در پاسخ به اين سوال که آيا پس از بازگشت کي‌روش جلسه‌اي با او خواهيد داشت، گفت:‌ بله، جلسه مي‌گذاريم. جام حذفي را برگزار مي‌کنيم ليگ را تمام کرده و برنامه‌هاي کي‌روش را هم عملياتي مي‌کنيم.

وي در پايان درباره سلطاني‌فر خاطرنشان کرد: وي سابقه ورزشي دارد، بي‌خبر از گذشته و بيگانه با مسائل حال ورزش نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها