کد خبر: ۱۵۶۸۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سیلاب کوهبنان روز گذشته جان دو گردشگرعبوری در مسیر جاده بافق- کوهبنان را گرفت.
کاووس محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به اینکه این حادثه روز گذشته در حوزه استحفاظی استان یزد به وقوع پیوست، اظهار کرد: با اعلام نیاز از سوی استان یزد برای کمک به حادثه دیدگان ناشی از سیل، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سیلاب منجر به مرگ یک نفر و ناپدید شدن فردی دیگر شده بود، افزود:عصر امروزپس از تلاش 20 ساعته و با بهره‌گیری از سگ‌های جستجوگر، جنازه فرد دوم که متعلق به خانمی 37 ساله بود، در فاصله 15 کیلومتری محل حادثه پیدا شد.

محمودی تصریح کرد: این گردشگران که در حال تردد در جاده بافق- کوهبنان بودند، حوالی عصر روز گذشته گرفتار سیلاب شدند که درزمان اعزام نیروهای امدادی یک نفر کشته ونفردوم مفقود شده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در این استان، خاطرنشان کرد: با وجود هشدار به گردشگران مبنی بر عدم سفر به مناطق سیل‌زده و در معرض خطر سیلاب، متاسفانه شاهد بی توجهی مسافران در این باره هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها