کد خبر: ۱۵۶۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۰ تير ۱۳۹۰
روزنامه وابسته به جريان انحرافي كه با انتشار تصاوير بازيگران زن در صفحه نخست خود و اختصاص تيتر يك به سريال‌هاي طنز تلاشي مضحك جهت جذب مخاطبان زرد را پي گرفته است،‌در شماره 19 تير 90 خود با درج تصوير دو جهانگرد دوچرخه‌سوار خارجي، ضمن تلاش براي ارائه اگوي انحرافي از حجاب،‌ تلاش كرد تا الگوهاي مبتذل ذهني مورد نظر خود در مورد حجاب را تبليغ كند.

docharkhe-01

به گزارش نداي انقلاب بر همين اساس روزنامه مذکور ضمن اختصاص بخش مهمي از صفحه نخست خود به اين دوجهانگرد و تلاش براي ارائه الگويي از آنان به بانوان ايراني، تصوير آنان را منتشر و حدود يك صفحه كامل را به مصاحبه اين دو نفر اختصاص داد.

نكته جالب توجه در مصاحبه (كه به فرم گفتگو منتشر شده است)مذكور آن است كه به صورت غيرمستقيم تلاش شده است تا اين دو نفر به عنوان الگوي بانوان در دوچرخه سواري و اقدام به سفربه دور دنيا بدون داشتن پول در معرض ديد همگان قرار بگيرند!

در اين مطلب از قول يكي از اين دو دختر آمده است: درچادرها و كمپ‌هايي كه همه‌جا براي مسافران در جاي جاي دنيا مي‌بينيد روزگار گذرانده‌ايم! هميشه و همه‌ جا مي‌توان رستوراني يافت و ازش خواست پس مانده‌هاي غذايش را در اختيار شما بگذارد!‌غذايي ارزان و گاه رايگان و سالم!!!

docharkeh-3

جريان انحرافي که پس دنباله روي در حوزه اقتصادي از جريان کارگزاران اين روزها نشان داد که در حوزه اجتماعي-فرهنگي نيز خط مشي اين حزب تکنو کرات را در پيش گرفته است.
گفتني است اين نوع الگو سازي ها براي بانوان ايراني و تبليغ دوچرخه سواري زنان در دهه 70 براي اولين مرتبه توسط فائژه هاشمي مطرح شد و وي توانست با اين عوامفريبي و شکستن برخي هنجارها در نوع پوشش خود بعنوان نفر اول انتخابات مجلس در دور پنجم وارد نهاد قانونگذاري شود حال بايد ديد هدف جريان انحرافي از مطرح کردن چنين الگوهاي ناسالمي در رسانه هاي وابسته به خود چيست؟آيا در مجلس نهم قرار است برخي افراد با روحياتي نظير فائزه هاشمي وارد شوند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها