کد خبر: ۱۵۷۳۳۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
سخنگوی جبهه پایداری با انتقاد از شیطنت برخی رسانه‌ها برای القای اختلاف در فراکسیون اصولگرایان گفت: فراکسیونی با نام پایداری در مجلس وجود ندارد و اعضا و حامیان این جبهه در مجلس عضو فراکسیون اصولگرایان بوده و طبق نظر این فراکسیون عمل می‌کنند.
 امیر حسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فراکسیونی تحت عنوان پایداری در مجلس وجود ندارد، گفت: نمایندگانی که عضو جبهه پایداری و یا از حامیان آن هستند در مجلس عضو فراکسیون اصولگرایان بوده و بر اساس نظر فراکسیون اصولگرایان عمل می‌کند.

وی با انتقاد از برخی شیطنت‌های رسانه‌ای مبنی بر اینکه جبهه پایداری قصد دارد به کل کابینه روحانی رأی اعتماد بدهد افزود: همانطور که گفتم فراکسیون پایداری وجود ندارد و ما در فراکسیون اصولگرایان نیز با در نظر گرفتن فتنه 88 به افراد رأی خواهیم داد؛ برخی می‌خواهند با شیطنت‌های رسانه‌ای به القای اختلاف در فراکسیون دامن بزنند که موفق نخواهند شد.

قاضی‌زاده گفت: کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند و حاضر نیستند از فتنه اعلام برائت کنند قطعاً از سوی فراکسیون اصولگرایان مجلس رأی اعتماد نخواهند گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها