کد خبر: ۱۵۷۵۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
اتحادیه فوتبال شیلی پس از اعلام عدم آمادگی فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور، با تیم اسپانیا برای انجام این بازی به توافق رسید.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوایل این ماه بود که یک سایت شیلیایی خبر بازی تیم ملی فوتبال شیلی مقابل تیم ملی فوتبال ایران را داد ولی فدراسیون فوتبال ایران که این تیم آمریکای جنوبی را به عنوان یکی از گزینه‌های بازی دوستانه خود معرفی کرده بود در نهایت بازی با شیلی را نپذیرفت.

این سایت شیلیایی اعلام کره بود دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و شیلی 10 سپتامبر 2013 (19 شهریور 1392) در ورزشگاه 18 هزار نفری فرانسیسکو سانچس برگزار می‌شود.

اما حالا سایت فوتبال اسپانیا خبر می دهد که تیم ملی فوتبال این کشور در دیداری دوستانه در تاریخ 19 شهریور در ژنو سوئیس به مصاف تیم ملی فوتبال شیلی می‌رود.

سرخیو خادو رئیس اتحادیه فوتبال شیلی شب گذشته (چهارشنبه) پس از پیروزی 6 بر صفر تیم ملی شیلی مقابل تیم ملی عراق در کپنهاگ دانمارک گفت: پیش از دیدار دوستانه با عراق قراردادی را با اتحادیه فوتبال اسپانیا برای انجام یک بازی دوستانه در تاریخ 10 سپتامبر به امضا رسانده بودیم.

شیلی چهار روز قبل از بازی با اسپانیا در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به مصاف ونزوئلا می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها