کد خبر: ۱۵۷۸۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال در انتقاد از امیر‌قلعه‌نویی گفت: زبان تلخ خوب است اما به شرطی که واقعیت‌ها گفته شود.
به گزارش 598، علی فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد بازی استقلال با بوریرام و شرایط مالی این تیم در روزهای اخیر و صحبت های امیر قلعه نویی صحبت های زیر را انجام داد:

چهارشنبه استقلال بازی در لیگ قهرمانان آسیا دارد که باید به آن نگاه ملی داشت اما ظاهرا حاشیه ها دست بردار استقلال نیست و وضعیت مالی گریبان این تیم را گرفته است.

من امسال دو میلیارد تومان از وزارت ورزش پول گرفتم. این پول برای این فصل نبوده است و برای فصل پیش بوده و هنوز بودجه خود را کامل نگرفته ایم. با همین دو میلیارد ما تیم جذب کردیم. یک و نیم میلیارد تومان هم خودم روی این پول گذاشتم. در واقع پول شخصی گذاشتم یعنی از دوستان امانتی پول گرفتم. تا امروز ۲۰ درصد پیش قسط را پرداخت کرده ام از همان چند وقت پیش هم داده ام. سه چهار بازیکن چیزی نگرفته اند.

چرا؟


هم وازرت خانه قرار بود یک میلیارد تومان بدهد و برخی هم می خواستند قرض بدهند که نشد. از سویی فصل انتخاب وزرا بود و زمان برد و عقب افتادیم. فکر نمی کنم کار خیلی سختی بوده باشد و این جو درست شود. آیا همه تیم ها و پرسپولیس پول داده اند. عده های دارند جوسازی می کنند و عده ای در حال دامن زدن هستند. متاسفانه از داخل خود باشگاه هم هستند.

تیمی اگر از باشگاه لطمه بخورد بد است. شما مگر چهارشنبه بازی بین المللی ندارید؟

مهم نیست. مگر تا چه کسی کمکمان کرده است. تا حالا خدا کمک کرده و نه کسی. می گویند زمستان می آید و می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند.

بازیکنانی که تاکنون از باشگاه پول نگرفته اند چه کسانی هستند؟

تیموریان، پژمان منتظری و سیاوش اکبرپور

پس آندو در تمرین حاضر نمی شود به خاطر پول است حق دارد؟

نه این طور نیست. تیموریان واقعا مصدوم است و خودم با او در تماس هستم. به خاطر پولش ناراحت است چون عقب افتاده است ما ناراحت است. به آنهایی که مانده اند تا آخر هفته پول می دهیم. 

تاخیر در انتخاب وزیر هم به نظر در پرداخت پول به شما تاثیر می گذارد؟

اما بازی های آسیایی شروع شده کسی نیست که پول بدهد. حتی بودجه مصوب خود را هم نمی توانیم بگیریم.

تبصره ای هم نیست که کمک شود؟

می خواهم نامه ای به روحانی رئیس جمهور محترم بنویسم که چون شرایط استقلال این طوری شده این پول را به ما بدهند سپس از محل درآمدهای استقلال این مبلغ را کسر کنند.

به نظر این بهترین راه باشد.

تا فردا این نامه را می زنم.

ظاهرا لاوره هم قهر کرده است؟

لاوره هم پول نگرفته است.

قلعه نویی به شرایط مالی معترض است و حتی گفته دو بازیکن در آستانه اخراج از هتل بوده اند.

من از قلعه نویی گلایه دارم. حداقل وقتی کسی اخراج شد مصاحبه کند. ایشان گفته بود زبان من تلخ است ولی حقیقت را می گویم. من خیلی خوشم می آید اگر حرفی واقعیت است اما تلخ است تلخ تر از این هم باشد اما واقعیت ها را بگوید همان طور که خودش گفته. می گوید موسوی پول ما را داده تا به رشت برویم. من این موضوع را تکذیب می کنم. من در این پول نداری ۳۰ میلیون دادم هواپیمای اختصاصی برود. موسوی هماهنگی کرده تا هواپیما سریع بیاید. من زبان تلخ را دوست دارم اما واقعی باشد. آن هم در این شرایط.

چرا مجادله ای که بین قلعه نویی و علیپور بود حمایت نکردی از سرمربی تیمت؟

از چه چیزی حمایت می کردم؟ سرمربی تیم می تواند از اسپانسر گلایه کند؟ خیلی از حرف ها در دلم است و تا بعد از بازی روز چهارشنبه حرفی نمی زنم.

پول هتل تیم بوریرام را داشتید؟

بله همه هماهنگی ها شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها