کد خبر: ۱۵۷۹۶۳
زمان انتشار: ۱۷:۲۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، جعفر توفیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با تاييد انتصابش از سوي دكتر روحاني به عنوان سرپرست وزارت علوم گفت:‌ بنده از سوی حجت‌آلاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئيس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شده‌ام.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس نیز معرفی خواهید شد، تصریح کرد:‌ رئیس‌جمهور درباره این موضوع فعلا با بنده صحبتی نکرده است.  
 
گفتنی‌ است حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر روحاني رئيس‌جمهور برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری "جعفر میلی منفرد" را انتخاب و به مجلس معرفي کرده بود که وی روز پنج‌شنبه در مجلس شورای اسلامی نتوانست از نمایندگان ملت رای اعتماد بگیرد و به همین منظور رئيس‌جمهور جعفر توفیقی را برای سرپرستی این وزارتخانه برگزید.  

متن حکم رييس‌جمهور به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي دکتر جعفر توفيقي داريان

براساس اصل 135 قانون اساسي و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمي و مديريتي جنابعالي، به موجب اين حکم، شما را به سرپرستي «وزارت علوم، تحقيقات و فناوري» برمي‌گزينم.

اميد است با عنايات الهي و همکاري همه همکاران آن وزارت، اعضاي هيأت‌هاي علمي و دانشجويان دانشگاه‌ها و مراکز تحقيقاتي سراسر کشور، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق باشيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها