کد خبر: ۱۵۸۰۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
غلامعلي قاسمپور به عنوان مديرعامل باشگاه شهيد منصوري قرچک انتخاب شد.
وضعيت تيم فوتسال شهيد منصوري قرچک بعد از چند ماه بلاتکليفي بالاخره مشخص شد و بعد از جلسه هيات‌مديره، غلامعلي قاسمپور به عنوان مديرعامل باشگاه منصوب و 49 درصد سهام اين تيم نيز به شهرداري قرچک واگذار شد. بقيه سهام هم براي هيات مديره خواهد بود که کريم منصوري يکي از اعضايش است.

اکبر تقوي، مدير تيم فوتسال منصوري با تاييد خبر فوتبال به ايسنا گفت: کريم منصوري ديگر مديرعامل باشگاه نخواهد بود اما حضورش در هيات رييسه سازمان ليگ هم نفي نمي‌شود چون او به عنوان مديرعامل باشگاه عضو اين هيات نيست و با حکم مستقيم کفاشيان عضو شده است. همچنين ايشان تعهدي براي پرداخت هزينه‌هاي تيم ندارد و وارد مسائل ريالي نخواهد شد.

او همچنين درباره وضعيت کادرفني و بازيکنان منصوري نيز تصريح کرد: رضا داورزني و رضا زرخانلي دو گزينه‌ نهايي ما هستند که قرار است در جلسه با مديرعامل به تصميم نهايي برسيم و سرمربي تيم را معرفي کنيم. همچنين در نظر داريم شش بازيکن جديد را جذب تيم کنيم. با اين همه مجتبي نصيرنيا، علي رهنما، اسماعيل وطن‌خواه، سيدعلي کيايي، ميثم خيام، امين مجيدي‌پور، مهدي رضاييان، مسعود محمدي، محمد نصيري و مرتضي ندايي با باشگاه قرارداد دارند و همگي را حفظ خواهيم کرد. در کنار اين‌ها چند بازيکن جوان و با تجربه را هم جذب مي‌کنيم چون جامعه فوتسال از تيم منصوري انتظار دارند هميشه بالاي جدول باشد. البته در حال حاضر بازيکن ملي‌پوش روي زمين نمانده ولي با اين حال توازن ملي‌پوش‌ها را هم در تيم داريم.

اکبر تقوي که پيش از اين گفته مي‌شد قرار است فصل آينده در يکي از تيم‌هاي مشهدي باشد، به ايسنا گفت: از باشگاه فرش‌آراي مشهد پيشنهادي داشتم اما به احترام مردم قرچک و درخواست شوراي شهر در منصوري ماندم. دوست داشتم امسال در مشهد باشم ولي از آقاي مرتضايي عذرخواهي مي‌کنم که اين اتفاق نيفتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها