کد خبر: ۱۵۸۶۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
مربي فصل پيش پرسپوليس مي‌گويد اين تيم عملکرد خوبي در يارگيري داشته و نتايج قابل قبولي هم کسب کرده است، اما اگر گل محمدي هم مي‌ماند برنامه‌اش جوانگرايي بود.
ادموند بزيک در گفت‌وگو با ايسنا، درباره عملکرد پرسپوليس در پنج هفته‌ ابتدايي ليگ، اظهار کرد: پرسپوليس در مقايسه با فصل‌هاي قبل شروع بهتري داشته است. همچنين کادر فني‌اش دست به جوانگرايي زده‌اند و بازيکنان جوان، اما با تجربه به تيم آمده‌اند. اين اتفاق باعث شده که تيم منسجم‌تر شود. هر چند به دليل تازه وارد بودن بازيکن‌ها هنوز ناهماهنگ نشان مي‌دهند، ولي تلفيقي از نيروي جواني و تجربه، نتيجه‌ خواهد داد.

او ادامه داد: پرسپوليس در سال‌هاي قبل هميشه به دنبال ستاره‌ها و بازيکناني که اسم‌شان بيشتر در روزنامه‌ها مي‌آمد، بودند. اما امسال همان طور که گفتم جوان‌هاي با تجربه جذب شدند. اين بازيکنان تنها پنج، شش سال بازي کرده‌اند و مي‌توانند آينده پرسپوليس را رقم بزنند.

مربي فصل قبل پرسپوليس همچنين با حمايت از گل محمدي گفت: مطمئن باشيد اگر يحيي مي‌ماند همين کارهايي که دايي مي‌کند را انجام مي‌داد. چون مي‌دانم از گل محمدي برنامه خواسته بودند و او هم جوانگرايي را در برنامه اش آورده بود. حتي در ليست بازيکنانش، اسم تعدادي از بازيکناني که دايي جذب کرده، به چشم مي‌خورد. من در حال حاضر با دايي خيلي رفيق هم هستم اما معتقدم گل محمدي هم مي‌خواست همين کارها را انجام دهد.

بزيک که سابقه سال‌ها بازي براي پرسپوليس را دارد، در پاسخ به اين پرسش که فکر مي‌کند اين تيم به چه جايگاهي در پايان فصل برسد، گفت: پرسپوليس جزو پنج تيم ابتداي جدول خواهد بود اما به اعتقادم اين تيم ضعف‌هاي بزرگي دارد و نيمه اول تمام بازي‌هايش خوب نبوده است.

بزيک که سابقه سال‌هاي بازي براي پرسپوليس را دارد، در پاسخ به اين پرسش که فکر مي‌کند اين تيم به چه جايگاهي در پايان فصل برسد؟ گفت: پرسپوليس جزو پنج تيم ابتداي جدول خواهد بود، اما به اعتقادم اين تيم ضعف‌هاي بزرگي دارد و نيمه اول تمام بازي‌هايش خوب نبوده است. البته فوتبال ايران، ديگر استقلال و پرسپوليس نيست و ساير تيم‌ها فاصله‌شان را کم کرده‌اند. شايد اگر چند سال قبل بازي پرسپوليس و نفت را پيش‌بيني مي‌کردي ، مي‌گفتيم پرسپوليس مي‌برد، اما الان نمي‌شود پيش‌بيني کرد يا خود استقلال چندين سال بود که مقابل داماش مي‌باخت. داماش الان هم سيزدهم جدول است، ولي در بازي‌اش با استقلال ديديم که تفاوتي با تيم قلعه‌نويي ندارد!

بزيک در پايان تاکيد کرد: در مجموع، بازي‌هاي ليگ امسال نزديکتر شده است و مدعي‌ها فرقي نمي‌کنند. سپاهان به اعتقادم در 10 سال گذشته بهترين تيم از لحاظ نتيجه‌گيري در ايران بوده ،‌ اما مي‌بينيم که امسال فعلا بد نتيجه‌ گرفته است بنابراين مي‌توان گفت تيم‌ها فاصله زيادي با هم ندارند و بازي‌ها نزديک شده است . البته ليگ مان هنوز کيفيت لازم را ندارد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها