کد خبر: ۱۵۸۸۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
تنها 5 هفته طول کشید تا مجتبی جباری از پوشیدن پیراهن سپاهان پشیمان شود.

598، شایعه‌ای که این روزها در اصفهان به راه افتاده می‌تواند بزرگترین شوک خبری فصل جدید باشد، گفته می‌شود مجتبی جباری در‌ آستانه جدایی از سپاهان است و آماده جمع و جور کردن وسایلش برای بازگشت به استقلال، این شنیده‌ها در حالی است که تنها 5 هفته از شروع لیگ می‌گذرد و کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که خرید جنجالی زرد پوشان اصفهانی به این زودی ساز جدایی کوک کند، سازی که هم به خاطر عمل نکردن اصفهانی‌ها به وعده‌های مالی‌شان و انتقادهای صورت گرفته از جباری کوک شده است. هر چند سپاهانی‌ها این شنیده‌ها را تکذیب کرده‌اند اما سکوت شماره 8 نشان می‌دهد که او از شرایطش ناراضی است و اگر وضعیت به همین صورت پیش برود شاید او به سیم آخر بزند و با بستن چمدان‌هایش راهی تهران شود حتی اگر به قیمت خانه‌نشین شدن تا نیم فصل برای او تمام شود.

 

تنها 5 هفته طول کشید تا مجتبی جباری از پوشیدن پیراهن سپاهان پشیمان شود. او که به خاطر اختلاف با علی فتح‌الله‌زاده با جدایی از استقلال سپاهانی شده بود تصور می‌کرد می‌تواند در اصفهان یک فصل بدون حاشیه و دغدغه را داشته باشد. به هر حال سپاهان، حاشیه‌های استقلال و پرسپولیس را ندارد و خیلی از ستاره‌های فوتبال ترجیح می‌دهند تا در این تیم توپ بزنند. البته در این زمینه از توان بالای مالی بالای سپاهان هم نباید گذشت که باعث می‌شود راه ستاره‌ها به سمت اصفهان کج شود. جباری هم وقتی تصمیمش برای جدایی از استقلال پس از 9 سال قطعی شد بدون درنگ به اصفهانی‌ها بله گفت تا روزگار متفاوتی را در این تیم تجربه کند.

 

با این وجود به نظر می‌رسد رویای جباری در اصفهان، خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کرد در حال رنگ باختن است، موضوعی که باعث شده تا شماره 8 در یک اقدام عجیب تصمیم از باشگاه سپاهان تقاضای رضایت‌نامه کند . شنیده می‌شود مسائل مختلفی در تصمیم جنجالی جباری تاثیرگذار است . مسئله مالی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باعث شده تا هافبک جدید سپاهان پشیمان شود. جباری در حالی با سپاهان قرارداد امضا کرد که تصور نمی‌کرد این تیم هم مانند استقلال در پرداخت‌هایش تاخیر داشته باشد و به تعهدات مالی‌اش عمل نکند.

 

جباری هم همان طور که در استقلال نشان داد بازیکنی نیست که وقتی باشگاه به وعده‌های مالی‌اش عمل نکند ساکت بنشیند. به همین خاطر در همین ابتدای فصل وقتی می‌بیند که سپاهانی‌ها برای پولش امروز و فردا می‌کنند نمی‌تواند تحمل کند. البته این تنها دلیل قوت گرفتن شایعه جدایی جباری از سپاهان نیست . گفته می‌شود شماره 8 به خاطر پستش در سپاهان و مقایسه با محرم نویدکیا توسط تماشاگران ناراضی است.

 

با توجه به مصدومیت نویدکیا ، در 5 هفته گذشته از لیگ سیزدهم کرانچار از جباری در پست محرم استفاده می‌کند اما او با توجه به اینکه هنوز نتوانسته در سپاهان جا بیفتد با روزهای اوجش فاصله دارد و آن هافبک خلاق استقلال نیست و هنوز انتظارات تماشاگران را بر آورده نکرده است. این مسئله در کنار تشویق نویدکیا در آخرین بازی سپاهان که دومین شکست متوالی این تیم اصفهانی بود باعث شده تا جباری به فکر جدایی از سپاهان بیفتد. به همین خاطر گفته می‌شود او با مربیان استقلال همچنان در تماس است در گفت و گو با آنها برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرده است . هر چند به نظر می‌رسد جباری برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال سد بزرگی به نام علی فتح‌الله‌زاده داشته باشد.

 

پس از بالا گرفتن شنیده‌هایی درباره رفتن جباری از اصفهان ، دیروز سرپرست سپاهان همان طور که انتظار می‌رفت آن را تکذیب کرد. فرامرزی در خصوص خبر جدایی مجتبی جباری از سپاهان دیروز به تسنیم گفت: «نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود و اساسا چرا باید مطرح شود؟ هم جباری و هم باشگاه سپاهان حرفه‌ای هستند و به قراردادی که منعقد کرده‌اند تعهد دارند. جباری روز گذشته در تمرین و جلسه آنالیز تیم پا به پای دیگر بازیکنان حضور داشت.»

 

سرپرست سپاهان با اشاره به انتشار این شایعه اظهار داشت: «این مسائل طبیعی است. سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی را هم جذب کرده، این حواشی همیشه در تیم‌های مطرح وجود داشته. نکته جالب این است که بعد از شکست مقابل تراکتورسازی هم می‌گفتند چرا تماشاگران نویدکیا را تشویق کردند؟!» سرپرست تیم سپاهان ضمن تکذیب خبر جدایی جباری از این تیم تاکید کرد:« تیمی که در آن نویدکیا مصدوم است و تنها بازی‌سازش جباری است هیچ وقت اجازه جدایی به این بازیکن را نمی‌دهد، چون دلیلی برای کار وجود ندارد.»

 

با وجود این شایعات و همچنین تکذیب سپاهانی‌ها به نظر می‌رسد جدایی جباری و بازگشت او به استقلال در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد و شماره 8 به رغم این صحبت‌ها همچنان در اصفهان به فوتبالش ادامه خواهد داد.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها