کد خبر: ۱۵۹۲۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
کارگردان مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی(ع)» گفت: تا پایان امسال، نگارش این سریال را تمام می‌کند تا با فراهم بودن امکانات مالی وارد پیش‌تولید شود.
فرج‌الله سلحشور،‌ کارگردان «حضرت موسی(ع)» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از پایان نگارش قسمت 50 این سریال خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول نگارش داستان بقره هستم.

وی افزود: طرح ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» از سال 88 به وجود آمد و تثبیت شد که پس از آن مراحل تحقیق و پژوهش را آغاز کردیم که یک سال و نیم زمان برد و در پایان سال 89 به پایان رسید.

سلحشور اضافه کرد: از اوایل سال 90 نگارش سناریو این مجموعه تلویزیونی شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

به‌گفته این کارگردان: مجموع تحقیقات و داستان اجمالی را به سازمان صدا و سیما ارائه دادیم که به‌دلیل مشکلات مالی و نبود بودجه لازم در ساخت این سریال دیگر سراغ بودجه از رسانه ملی نیستم و دنبال جذب سرمایه از مردم،‌ دولت و مراکز فرهنگی دیگر هستم تا این پروژه متوقف نشود.

وی درباره موضوع قسمت جدید سریال که در حال نگارش است، گفت: در این قسمت داستان بقره را می‌نویسم که داستان گاوی است که سر آن را می‌برند تا کسی که مرتکب قتلی شده است، پیدا شود.

سلحشور با بیان اینکه سریال «حضرت موسی(ع)» یک کار جهانی و بین‌المللی است از کلیه مسئولین فرهنگی درخواست کرد که به این پروژه کمک شود تا سریال «حضرت موسی(ع)» ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی(ع)» تا پایان امسال کار نگارش خود را تمام می‌کند تا با فراهم بودن امکانات مالی وارد پیش‌تولید شود.

سلحشور اعلام کرده بود که تولید مجموعه تلویزیونی فاخر «حضرت موسی(ع)» حدود 5 سال زمان خواهد برد و هرکدام از قسمت‌های آن، یک فیلم سینمایی است.

مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی(ع)» قرار است در 72 قسمت به‌کارگردانی فرج‌الله سلحشور برای پخش از شبکه یک سیما تولید شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها