کد خبر: ۱۵۹۳۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
اکبري گفت: در نشست هیات مدیره پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل و سرمربی تیم بر تداوم حمایت از محمد رویانیان و علی دایی تاکید شد.

به گزارش 598 به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد صادق اکبری افزود: نشست هیات مدیره پرسپولیس با حضور همه اعضاء و تعدادی از معاونان و مدیران برگزار شد. با توجه به جلسه ای که با سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشتم گزارشی از مسایل مطرح شده ارایه کرد.

وی ادامه داد: تاکید ایشان بر این بود که هیات مدیره جدید کار خود را ادامه دهد و واگذاری به بخش خصوصی هم از مسایل مورد تاکید سرپرست وزارت ورزش بود که در دستور کار نشست هیات مدیره قرار گرفت. با طرح موضوع، اعضا نظرات و دیدگاه‌هایشان را بیان کردند و قرار شد با جمع بندی اطلاعات گردآوری شده و اقدام‌های صورت گرفته گزارشی کاملی برای وزارت ارسال شود.

معاون بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان در توضیح دیگر مسایل مطرح شده در نشست روز گذشته، تصریح کرد: در این جلسه همچنین از زحمات کادرفنی و در بخش مدیریت از تلاش‌های آقای رویانیان تشکر و قدردانی شد. آقای رویانیان علاوه بر خدمات ارزشمند در مدیریت باشگاه در بعد اقتصادی هم موفق عمل کرده‌اند که مورد توجه قرار گرفت.

محمد صادق اکبری خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد، بخش های مختلف باشگاه در حوزه های هزینه درآمد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، انفورماتیک و فنی در جلسات هیات مدیره حضور پیدا کرده و گزارش تفصیلی ارایه دهند و چنین نشست هایی تداوم داشته باشد.

وی گفت: اعضای هیات مدیره همچنین علاوه بر تشکر از مدیرعامل و سرمربی و اعلام حمایت از برنامه های آنها، به اتفاق از حضور پرشور هواداران در فصل جاری که منجر به برگزاری پر تماشاگرترین بازیها، توسط تیم پرسپولیس شده است قدردانی کردند و آن را از عوامل مهم موفقیت تیم بر شمردند.

رئیس هیات مدیره پرسپولی با اعلام اینکه موضوع جذب محمدرضا خلعتبری از مسایل مورد بحث اعضا بود، تصریح کرد: در اینکه خلعتبری بازیکن ارزشمندی است، هیچ تردیدی وجود ندارد. همه اعضا نیز اجماع داشتند که شایسته نیست ملی پوش کشورمان در لیگ با ارزشی فنی پایین که دارای نامی جعلی است حضور داشته باشد. از این رو تصمیم گرفته شد در بعد فنی نظر کادرفنی بطور کامل اخذ شود و در بخش مدیریتی هم مدیرعامل اختیار تام داده شد که برای جذب این بازیکن اقدام کنند. با بررسی که شد، مشخص گردید هزینه جذب خلعتبری از محل منابع دولتی نیست و آقای رویانیان با اقدامات مدیریتی که انجام می دهند، هزنیه ها را تامین می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها