کد خبر: ۱۵۹۵۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
تیم شبکه من و تو همواره در راستای تغییر سبک زندگی در ایران راه اندازی شده و در این خصوص توانسته تحرکاتی را نیز سازماندهی کند،آکادمی گوگوش از جمله برنامه هایی است که در قالب مسائل فرهنگی گزاره های عمیق سیاسی اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده اشت
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، یکی از کاربران فیس در صفحه خود نوشت: شنیدید میگن طرف یه جوری خورد که نفهمید از کجا خورده؟ حکایت خود ماست. یه جوری ساپورت توی ایران مد شد که هیچ کس نفهمید از کجا اومده. امروز خیلی اتفاقی یکی از قسمت... های اکادمی موسیقی گوگوش که از شبکه من و تو که اواخر سال گذشته پخش شد رو می دیدم. در کمال ناباوری دیدم که تمام خانم ها شلوار ساپورت به پا دارن! بر فزض اینکه شاید در یک قسمت این اتفاقی بوده باشه، از یکی از دوستان آرشیو کامل آکادمی رو گرفتم و تا آخر نگاه کردم. دوستان عزیز باید خدمتتون عرض کنم خانم ها در آکادمی موسیقی گوگوش در تمامی سکانس ها شلوار ساپورت به تن دارن! که این یک مورد بسیار عجیب و باور نکردنیه! مگر چند سکانس که تعداد اون بیشتر از تعداد انگشتان دو دست نیست. در تمام صحنه های مهم و تاثیر گذار خانمها شلوار ساپورت به تن دارند....تاریخ اتمام این سری از آکادمی هم با تاریخ شروع مد شدن ساپورت مطابقت کامل داره..
حالا فهمیدید از کجا خوردیم
تیم شبکه من و تو همواره در راستای تغییر سبک زندگی در ایران راه اندازی شده و در این خصوص توانسته تحرکاتی را نیز سازماندهی کند،آکادمی گوگوش از جمله برنامه هایی است که در قالب مسائل فرهنگی گزاره های عمیق سیاسی اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده اشت.

  رویداد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
۶
۰
اونا تبلیغ کردن، ایرانیا چرا تقلید کردن؟
پاسخ
pouya
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۰
۱
دوروغه!همه حرفاتون موزخرفه. ال کور شود هر انکه نتوان دید
پاسخ
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
روشن کردن تمام جامعه کار سختیه .ولی باید این مطالب را درسطح وسیع انتشار داد.لطفا این مطالب را در تلوزیون اطلاع رسانی کنید.مطمعن باشید حق همیشه پیروزه .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها