کد خبر: ۱۵۹۵۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
علي فتح‌اله‌زاده ديروز به همراه رويانيان به ديدار صالحي سرپرست وزارت ورزش رفت تا در مورد شرايط استقلال با او صحبت کند.
به گزارش 598 به نقل از 90،علي فتح‌اله‌زاده ديروز به همراه رويانيان به ديدار صالحي سرپرست وزارت ورزش رفت تا در مورد شرايط استقلال با او صحبت کند. آنچه باعث تعجب مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس شده اينکه در حالي که صالحي فقط چند روزي است که به سرپرستي وزارت ورزش منصوب شده، اما در اولين اقدام بيلان مالي دو باشگاه را مورد مطالعه قرار داده تا بتواند در اولين فرصت نسبت به واريز بخشي از بودجه اين دو باشگاه اقدام کند. به گفته يکي از معاونان باشگاه در اين نشست، صالحي به بيلان مالي دقيق و بي‌نقص باشگاه استقلال اشاره کرده و حتي با خنده به فتح‌اله‌زاده گفت که خوشحالم حساب مالي شما پاک است و مطمئن باشيد خيلي زود تلاش مي‌کنم تا با واريز بودجه به باشگاه مشکلات برطرف شود.
در اين خصوص گفتني اينکه فتح‌اله‌زاده پس از اينکه از سمت خود استعفا داد بيلان مالي خود را در اختيار محمد عباسي قرارداد که البته به دليل مشغله‌هاي کاري وزير وقت وزارت ورزش و همچنين بازگشت فتح‌اله‌زاده به محل کار خود اين بيلان مالي مورد بررسي قرار نگرفت که با حضور سرپرست جديد وزارتخانه بلافاصله اين بيلان مالي مورد بررسي قرار گرفت.
همچنين قرار است فتح‌اله‌زاده و رويانيان ظرف روزهاي آينده بيلان مالي فصل نقل و انتقالات را در اختيار صالحي قرار بدهند تا مشخص شود براي بازيکنان جديد تيم خود چقدر هزينه کرده‌اند.
مديرعامل استقلال از معاونان خود خواسته تا ظرف يکي، دو روز آينده هزينه‌هاي مصرفي در فصل نقل و انتقالات را ليست کنند تا در اختيار سرپرست وزارت ورزش قرار بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها