کد خبر: ۱۵۹۶۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
دبیر منتخبین چهارمین دوره شورای شهر مشهد به ديدار با سعيد جليلي، بختياري و نيكزاد در دوم شهريور اشاره كرد و گفت: همه افرادي كه در سطح ملي هستند موافق پيشنهاد هاي ارائه شده از سوي شورا براي شهرداري مشهد بوده اند و اين به خاطر ارادت به ساحت امام رضا(ع) است.
به گزارش  مهر، کمال سرویها ظهر پنج شنبه در حاشيه نشست خبری در جمع خبرنگاران اعلام كرد: سعید جلیلی، علی نیکزاد، مرتضی بختیاری، فتاح، سعید قاسمی، امان‌پور، مرتضی تمدن، وکیلی شهردار سابق مشهد و محمد جواد محمدی زاده استاندار سابق خراسان رضوي و پرورش مدير عامل آبفاي تهران به عنوان گزینه‌های ملی شهردارمشهد مدنظر قرار داشته و رايزني هاي با آنان انجام شده است.
 
وي تصریح کرد: تیم شش نفره شامل اخلاقی، عامری، جهانبخش، هروی و سرويها جهت مذاکره با مصداق‌های کشوری و بومی در نظر گرفته شده که تا کنون جلسات زیادی با گزینه‌های فوق داشته ایم.
 
وي با بيان اينكه بسته اي به اين افراد ارائه مي شود تا درتصميم گيري ها مدنظر قرار دهند و افزود: حضور يك چهره ملي مشهد كمك مي كند تا مشهد به عنوان يك كلان شهر مذهبي اعتبارات ملي را بهتر جذب كند.
 
وي به تعدادي از گزينه هاي مد نظر از ميان مديران بومي در مشهد اشاره كرد و اعلام كرد: مهدی برادران، ابراهيم رئیسیون، خلیل الله کاظمی و مهدی خجسته از مديران بومي مطرح براي شهرداري مشهد هستند.
 
وي گفت: ما شهرداري را سياسي نمي دانيم و شهروندان چه اصولگرا باشند چه اصلاح طلب بايد خدمات دريافت كنند و شهرداري نيز بايد خدمات ارائه دهد.
 
وي تاكيد كرد: فضاي تعامل اگر غير سياسي باشد و كار بلدان و متعهدان انتخاب شودند در اداره شهر موفق خواهيم بود اما اگر فردي با گرايش به كار سياسي منصوب شود و اتوبوسي نيرو بياورد موفقيتي در كار نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها