کد خبر: ۱۶۱۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
ارکستر مجلسی پردیس به آهنگسازی حمید متبسم، رهبری بردیا کیارس و صدای سالار عقیلی دیشب برای دومین شب پیاپی در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برای علاقمندان به روی صحنه رفت.

دیشب دومین شب از اجرای کنسرت پردیس در برج میلاد تهران برگزار شد.

در اجرای ارکستر مجلسی پردیس که آهنگسازی آن برعهده حمید متبسم بود بردیا‌کیارس رهبری ارکستر را برعهده داشت.در بخش نخست این برنامه قطعه‌ای بی‌کلام از پردیس اجرا شد و سپس قطعات رهنورد با شعری از اخوان ثالث دنیایی برای همه با شعری از فروغ فرخزاد در ستایش صبح، گل خندان با شعری از مولانا، شقایق با شعری از رضا متبسم ، دریای دل با شعری از مولانا و زندگی زیباست با شعری از سیاوش کسرایی توسط سالار عقیلی اجرا شد.

 

در پایان این اجرا حمید متبسم به روی صحنه آمد و در حالی که مخاطبانش دقایقی ایستاده و او را تشویق می‌کردند به مردم ادای احترام می‌کردند.

 

 

در این اجرا تینا جامه‌گرمی، امین غفاری، مهوش عسگری، امیر عظیمی، سروین حزین، علی جعفری، شاهرخ قائم‌مقام، پریسا پیرزاده، آرش اسد‌نژاد، فرمهر بیگلو، آوا شادمانی، نوازندگان پیانو و لعیا اعتمادی، پژمان اختیاری، دانیال جورابچی، کیمیا حسابی و سهراب برهمندی مایستر نوازندگان ویولن آلتو و آتنا اشتیاقی، نگار نوراد، ماکان خوی‌نژاد و مجید اسماعیلی مایستر نوازندگان ویولن سل. همچنین پروانه انارکی، انوشا مصطفایی و پورنگ پورشیرازی مایستر نوازندگان کنترباس، شهرام رکوعی نوازنده فلوت، آرین قیطاسی نوازنده ابوا، سایوری شفیعی نوازنده کلارینت و افشین بابائی ، مجید وطنیان و سینا خشک بیجاری مایستر نوازنده سازهای کوبه‌ای.همچنین پدیده احرار‌نژاد، میلاد علی‌پور و پویان بیگلر مایستر نوازندگان تار، بهناز بهنام‌نیا، نوشین پاسدار مایستر نوازندگان بربط. همچنین کارن کیهانی نوازنده سنتور، جلال امیر‌پور سعید و آوا ایوبی مایستر  نوازندگان بم‌تار  بردیا کیارس را همراهی می‌کردند.

 

 

کنسرت گروه ارکستر مجلسی پردیس به رهبری حمید متبسم دو روز پیاپی در تاریخ 7 و 8 شهریور‌ماه در دو سانس پیاپی در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت.

لازم به ذکر است بردیاکیارس سال ۸۹  به‌جای فرهادفخرالدینی رهبر دائمی ارکستر ملی ایران شد.اما چندی بعد به‌واسطه حاشیه‌هایش از جمله همکاری با نوازندگان تیم های اسرائیلی که برای دوستی و همزیستی صهیو‌نیست‌ها و مسلمانان کنسرت می‌دادند!! کنار گذاشته‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها