کد خبر: ۱۶۱۴۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
جبهه دمکراتیک آزادیبخش فلسطین تاکید کرد که هرگونه حمله احتمالی به سوریه به سود دشمن صهیونیستی است و این جبهه هرگونه تجاوز به سوریه را رد و محکوم می‌کند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از نوار غزه، یک منبع مسئول در جبهه دمکراتیک آزادیبخش فلسطین در اظهارات مکتوبی که نسخه‌ای از آن را در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در نوار غزه قرار گرفت، تاکید کرد که «هرگونه تجاوز نظامی آمریکا به سوریه محکوم است، همان‌گونه که هرگونه توجیه برای این تجاوز و همراه ساختن کشورهای دیگر با آن چه از کشورهای منطقه‌ای و چه فرامنطقه‌ای محکوم است».

وی در ادامه افزوده است:«فلسطینیان و تمام ملل عربی به خوبی می‌دانند که رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین بهره‌مند از هرگونه تجاوز خارجی به هریک از کشورهای عربی است».

این منبع مسئول در جبهه دمکراتیک آزادیبخش فلسطین توضیح داد که راه حل‌های نظامی و سیاسی و دخالت‌های آمریکایی موجب وقوع فجایعی بزرگ در کشورهای عربی و ایجاد خلل بیش از پیش در موازنه قوا در خاورمیانه به سود اسرائیل است که اراضی فلسطینی و بلندی‌های جولان و مزارع شبعا را به اشغال خود درآورده و یهودی سازی قدس و شهرک سازی صهیونیستی را در کرانه باختری و محاصره نوار غزه را ادامه می‌دهد.

به اعتقاد این رهبر فلسطینی راه حل سیاسی بحران سوریه هرچه سریع‌تر برگزار کردن کنفرانس «ژنو 2» و برگزاری گفت‌وگوهای ملی میان تمام طیف‌ها و جریان‌های سوری است تا از بطن آن بتوان سوریه عربی متحد مستقل دمکراتیکی بنا کرد.

وی از ملل و دولت‌های عربی و کشورهای دوستدار آزادی و دمکراسی و صلح خواست تمام انواع تجاوز نظامی و سیاسی آمریکا به سوریه را محکوم و تاکید کنند که این مردم سوریه هستند که می‌بایست سرنوشت خود را به دست خود رقم زده و انتخاب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها