کد خبر: ۱۶۱۶۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي ناپولي بر اين باور است هافبک تيمش در بخش‌هايي بسيار بهتر از کاپيتان ليورپول است.
ناپولي در هفته دوم رقابت‌هاي سري A در زمين کيه‌وو ورونا به ميدان رفت و موفق شد ميزبانش را با نتيجه چهار بر دو مغلوب کند.

به گزارش فارس،مارک همشيک 13 و 64، خوزه کايخون 28 و گونزالو هيگواين 70 براي ناپولي گل زدند. گل‌هاي کيه‌وو را نيز آلبرتو پالوسکي در دقيقه‌هاي 24 و 40 وارد دروازه ميهمان کرد. ناپولي با اين پيروزي و به دليل تفاضل گل مثبت پنج، در صدر جدول کالچو قرار گرفته است و کيه‌وو نيز با يک امتياز رتبه يازدهم جدول را در اختيار دارد.

رافائل بنيتس که پيشتر سرمربي ليورپول و چلسي انگليس بوده است در ليگ ايتاليا شروعي رويايي داشته و در دو ديدار خود به پيروزي رسيده است. مارک همشيک، هافبک اين تيم در اين دو ديدار چهار گل وارد دروازه حريفان کرده است.

بنيتس در اين مورد به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: همشيک بازيکن بسيار مهمي براي ما است زيرا همواره در جايي که بايد حضور دارد. البته هيگواين هم بازيکن بسيار خوبي است و فرصت و فضاهاي مورد نياز را براي وي فراهم مي‌آورد. شکل بازي همشيک درست مانند استيون جرارد است. البته قدرت او را ندارد ولي هوش تاکتيکي بسيار بهتري نسبت به جرارد دارد.

کيه‌وو در اين ديدار دو بار توانست کار را به تساوي بکشاند ولي ناپولي در نهايت با اختلاف دو گل پيروز ميدان لقب گرفت.

بنيتس در ادامه عنوان کرد: نکته‌هاي مثبتي از اين ديدار برداشت کردم. شروع خوبي داشتيم و تا نيم ساعت نخست بازي،‌ خيلي خوب بوديم. دو بار گل زديم ولي دو گل هم خورديم. مشکل‌هايي در ترکيب داريم که بايد رفع شوند ولي تصور مي‌کنم در کل تيمم نمايش بسيار خوبي داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها