کد خبر: ۱۶۱۶۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
بايد از حضور افراد "دوتابعيتي" در صحنه مديريت كشور ممانعت كرد/
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: اتفاقات سال‌هاي گذشته که افرادی مثل خاوری آن را رقم زدند، تجربه بسیار خوبی برای اجتناب و ممانعت از به‌كارگيري افراد دوتابعيتي است.
محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره احتمال حضور افراد دارای تابعیت مضاعف در صحنه مديريت کشور گفت: اتفاقات سال‌هاي گذشته که افرادی مانند خاوری آن را رقم زدند، تجربه بسیار خوبی برای اجتناب از به‌كارگيري این افراد و عبرت‌آموزي از گذشته است.

وي با اشاره به احتمال انتصاب يك فرد با تابعيت دوگانه در يكي از پست‌هاي بانك مركزي خاطرنشان كرد: باید از رئیس کل بانک مرکزی برای حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی دعوت به‌عمل آوریم تا در این باره توضیح دهد و به احتمال فراوان در جلسه روز سه‌شنبه پذیرای وی باشیم البته حضور سیف هنوز قطعی نیست. 
 
وی تصریح  کرد: فردي كه هم‌اکنون برای تصدی پست قائم‌مقامی بانک مرکزی کاندیدا شده، مدیرعامل يكي از بانک‌ها بوده و سال‌ها در نظام بانکی با وجود تابعیت مضاعف کار کرده و حضور افراد دارای دو تابعیت مسئله جدیدی نیست. 
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در پایان متذكر شد: این خلاء قانونی همچنان وجود دارد و این موضوع باید در دستور کار مجلس قرار گیرد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها