کد خبر: ۱۶۲۰۲۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
پس از جنایات شیمیایی در سوریه؛
برخی از منابع خبری در عراق با اشاره به اینکه دولت عربستان در صدد است تا از هر نوع از گازهای سمی در هر نقطه ای از خاک عراق استفاده کند، هشدار دادند که "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی آل سعود در تلاش است تا گازهای سمی به ویژه گاز سارین را به دست گروههای تروریستی مسلح مستقر در این کشور برساند. کارشناسان با هشدار درباره این اقدام بسیار خطرناک دستگاه آل سعود علیه مردم عراق، بر ضرورت هشیاری مقامات و نیروهای امنیتی عراقی برای ممانعت از بروز فاجعه انسانی دیگر در این کشور تاکید کردند.
سرویس بین الملل پایگاه 598، برخی از منابع خبری در عراق با اشاره به اینکه دولت عربستان در صدد است تا از هر نوع از گازهای سمی در هر نقطه ای از خاک عراق استفاده کند، هشدار دادند که "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه جاسوسی آل سعود در تلاش است تا گازهای سمی به ویژه گاز سارین را به دست گروههای تروریستی مسلح مستقر در این کشور برساند.

بنابر گزارش اسلام تایمز این درحالی است که طبق جدیدترین اخبار موثقی که از تحولات سوریه در خصوص استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور به ویژه در حمله اخیر به منطقه غوطه شرقی موجود است، "بندر بن سلطان" به عنوان عامل اصلی ارسال سلاح شیمیایی به دست گروههای تروریستی مستقر در سوریه معرفی شده است.

در این راستا، روزنامه "منت پرس" چاپ هندوستان در گفتگو با شاهدان عینی، جمعی از پزشکان، افراد مسلح و پدر یکی از تروریستهای مسلح سوری پرده از این موضوع برداشت که گروههای تروریستی سوری، سلاح شیمیایی را از "بندر بن سلطان" تحویل گرفتند.

این در حالی است که پیش از این نیز اخباری موثق از ارسال سلاح های شیمیایی به خاک سوریه از خاک اردن و عربستان منتشر شده بود.

کارشناسان و تحلیلگران در رابطه با مجهز کردن تروریست های سوریه به سلاح های شیمیایی بر این موضوع تاکید دارند که گزینه سلاح شیمیایی راهی برای رهایی تروریستها از ضربات مهلک ارتش سوریه ارائه شد و به این ترتیب این سلاح ها به دست تروریستهای سوری رسید.

اما در خصوص ارسال این سلاح ها برای گروه های تروریستی مستقر در خاک عراق، این کارشناسان با هشدار درباره این اقدام بسیار خطرناک دستگاه آل سعود علیه مردم عراق، بر ضرورت هشیاری مقامات و نیروهای امنیتی عراقی برای ممانعت از بروز فاجعه انسانی دیگر در این کشور تاکید کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها