کد خبر: ۱۶۲۶۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
فرج پارساخو می‌گوید چون تک و تنها بود و دلش برای خودش سوخت، از خود دفاع کرده و بعد از در آوردن پیراهن به دنبال سرمربی تیم باقرشهر دویده است!
فرخ پارساخو در بازی راه‌آهن سورینت و فرخی باقرشهر در لیگ نوجوانان از جانب سرمربی فرخی مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما معتقد است عادل فردوسی‌پور با طرح برخی پرسش‌ها ابهاماتی را در این زمینه به جا گذاشت و به دنبال پرسش‌هایش هم نرفت.

این داور در تماسی با سرویس ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیحاتی را در مورد این درگیری ارائه کرد. پارساخو گفت: عادل خان فردوسی‌پور در برنامه «۹۰» گفت چرا این داور ابتدا درگیر نشده، پیراهنش را در آورده و به دنبال مربی دویده است. من در پاسخ به این پرسش‌ها باید بگویم که «۹۰» دقیقه‌ سرمربی فرخی و توهین‌هایش را تحمل کردم. برایم زور است که به این راحتی به من توهین شود. من از خودم دفاع کردم. شاید اگر این کار را نمی‌کردم، اتفاق دیگری می‌افتاد. چون این مربی سه سال پیش هم چنین کاری کرد و او را می‌شناختم. در مورد در آوردن پیراهن هم باید بگویم، بنده به عنوان داور یک لحظه دلم برای خودم سوخت که یک نفر نبود به دادم برسد. دنبالش هم کردم چون دیدم بعد از ضرب و شتم من در حال فرار است. در رختکن او را گرفتم اما همراهانش که ۱۰ نفر بودند، مرا زدند.

وی افزود: من ۴۸ ساعت تک و تنها به دنبال حکم جلب این مربی بودم و در این مدت می‌دهم که گذشت تنها مسعود مرادی، محمود رفیعی و فرشید افشار با من تماس گرفته و روحیه دادند. من می‌خواهم درباره یکی از کارهای اشتباهم اعتراف کنم. اشتباه کردم که بعد از توهین‌های این آقا بازی را متوقف نکردم، چون فقط یک مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه بود. نمی‌دانم آقای خوش وقت به عنوان نماینده هیات فوتبال چرا اجازه برگزاری بازی را به این شکل داد؟ اصلا چطور خوش وقت اجازه حضور در این بازی را پیدا کرد؟

به گزارش ایسنا،پارساخو همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا داور این اجازه را دارد که دستور اخراج سرمربی از ورزشگاه را بدهد؟ گفت: مسابقات باشگاهی با لیگ متفاوت است. در مسابقات نوجوانان می‌توانید فرد خاطی را در ورزشگاه ببینید چون ورزشگاه خلوت است. اخراج از ورزشگاه بارها توسط من و همکارانم انجام شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها